Witam,założyłam instalację SOLARIS do grande z silnikiem 1,4 8-zaworów i wracam już piąty raz na regulację.Objaw niby nic strasznego ale nowe auto powinno ładnie pracować a tu nie, dzieje się coś takiego-jedziesz np. 100 na godzinę i zdejmujesz nogę z gazu a tu auto lekko szarpnie tak ze dwa razy i jak dodajesz znowu gazu to też z lekkim szarpnięciem,to samo jest przy zmianie biegów noga z gazu i lekkie szarpnięcie ,dobrze można też to wyczuć na pierwszym biegu przy jeżdzie w korku gdy trzeba lekko podjeżdzać dodaję lekko gazu a on nie jedzie płynnie tylko tak lekko go rzuca i to samo gdy puszczam gaz.Ustawiają to już chyba 5-6 raz i przez dzień,dwa jest dobrze a potem znowu to samo.Założyłam instalację i co tydzień jestem na poprawkach,co robić-niech zakładają drugą czy co.POZDRAWIAM
Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 187 Skąd jesteś (miejscowość / region): Płock Posiadane auto: Opel Vectra 2.0DI 16V 97'
Piwa: 0/4
Wysłany: Sro 06 Maj 2009, 22:09
Temat postu:
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Noga z gazu auto lekko szarpie
wiesz ja mam podobny problem. jak dobrze nie operuje sprzęgłem to mi szarpie przy zmianie biegów zwłaszcza z 1 na 2 a żeby jechac 20km/h na dwójce bez sprzęgła to już w ogóle mogę zapomnieć bo tak szarpie ze wyglada to tragicznie. tylko u mnie jest jeszcze taki problem ze gdy jest równo 1000 obrotów na luzie to nagle spada do 500-300 i gaśnie albo jakoś samoistnie się podniesie do 1000 ale znów w dół.o Tyle dokuczliwe jest to ze potrafi zgasnać kiedy wrzucam na luz i dojeżdżam do skrzyżowania;/ na pewno nie jest to silnik krokowy od benzyny bo ten już sprawdziłem a silnika krokowego od gazu nie ma tylko regulacja śrubą... gazownik powiedział ze nic mi nie pomoże i ustawił tak jak jest. powiedział ze na benzynie obroty mam za wysokie. jak odpalam samochód to pierwsze chwile 2000 potem 1500 a potem stopniowo zjeżdża sobie do 1000. _________________
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Noga z gazu auto lekko szarpie
luiza10:
wyglada na źle wyregulowaną instalację- zwłaszcza wyjście z jałowych obrotów, wzbogacanie przy przyspieszaniu . Powrót do obrotów jałowych pewnie też coś nie tak. Tego się nie ustawia w 5 minut, więc warto pojeździć z gazownikiem po mieście i niech ustawia Ważny jest też rodzaj gazu - lepiej wyregulować instalację na jakimś kiepskim, bo jak potem nalejesz lepszego to nic się nie stanie, tzn będzie tylko lepiej.
Oczywiście pod warunkiem,że mechanika jest w porządku (nie zasysa lewego powietrza, czy może jakas śróbka nie dokręcona.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.