11,0 Nastawa mocy mA
11.1 Moc rzeczywista mA
11.2 Moc maksymalna mA
11.3 Sprężarka PWM
11.4 Kompresor z kompensacją mocy
11.5 Wartość mocy
11.6 Kod sprężarki
11,0 820
11,1 815-820
11,2 820
11,3 86,5/87
11,4 090
11,5 454
11,6 0
13,0 Wartość nastawy lewego otworu wentylacyjnego (%)
13.1 Nastawa temperatury lewego otworu wentylacyjnego
13.2 Rzeczywista temperatura lewego otworu wentylacyjnego
13.3 Maksymalna temperatura lewego otworu wentylacyjnego
13.4 Minimalna temperatura lewego otworu wentylacyjnego
13,0 0
13,1 017
13,2 022
13,3 227
13,4 021
14.0 Wartość nastawy prawego odpowietrznika (%)
14.1 Nastawa temperatury prawego otworu wentylacyjnego
14.2 Rzeczywista temperatura prawego otworu wentylacyjnego
14.3 Maksymalna temperatura prawego otworu wentylacyjnego
14.4 Minimalna temperatura prawego otworu wentylacyjnego
14,0 0
14,1 019
14,2 022
14,3 225
14,4 023
15,0 Wartość nastawy nawiewu dyfuzora (%)
15.1 Nastawa temperatury nawiewu dyfuzora
15.2 Rzeczywista temperatura nawiewu dyfuzora
15.3 Maksymalna temperatura nawiewu dyfuzora
15.4 Minimalna temperatura nawiewu dyfuzora
15,0 95
15,1 220
15,2 219
15,3 231
15,4 026
16.0 Wartość zadana wentylacji odszraniania (%)
16.1 Nastawa temperatury nawiewu odszraniania
16.2 Rzeczywista temperatura nawiewu odszraniania
16.3 Maksymalna temperatura rozmrażania Vent
16.4 Minimalna temperatura odszraniania Vent
16,0 0
16,1 21
16,2 26
16,3 229
16,4 025
17.0 Wartość zadana recyrkulacji (%)
17.1 Temperatura nastawy recyrkulacji
17.2 Rzeczywista temperatura recyrkulacji
17.3 Maksymalna temperatura recyrkulacji
17.4 Minimalna temperatura recyrkulacji
17,0 0/1
17,1 218
17,2 214
17,3 214
17,4 044
18.0 Wartość zadana powietrza zewnętrznego (%)
18.1 Temperatura zadana powietrza zewnętrznego
18.2 Rzeczywista temperatura powietrza zewnętrznego
18.3 Maksymalna temperatura powietrza zewnętrznego
18.4 Minimalna temperatura powietrza zewnętrznego
18,0 0
18,1 021
18,2 025
18,3 228
18,4 025
19,0 Prędkość pojazdu (km/h)
19.1 Prędkość pojazdu (mph)
19.2 Temperatura silnika (°C)
19.3 Prędkość obrotowa silnika
19.4 Prędkość kompresji AC RPM
19,0 0
19,1 90
19,2 08
19,3 10
20.0 Komunikat CANBUS Dodatkowe ogrzewanie 1=wł.
20.1 Komunikat CANBUS Potwierdzenie PTC 1=wł
20.2 Komunikat CANBUS Moc skuteczna PTC A
20.3 Wiadomość CANBUS Air zażądana z zewnętrznego (%)
20.4 Komunikat CANBUS Procentowa chłodnica powietrza zewnętrznego (%)
20.5 Komunikat CANBUS Wydajność ogrzewania 1=brak zewnętrznego zasilania
20,0 0
20,1 0
20,2 0
20,3 30
20,4 27
20,5 01
21,0 Odszranianie dystrybucji powietrza (%)
21.1 Powierzchnia dystrybucji powietrza (%)
21.2 Stopy dystrybucji powietrza (%)
21.3 Dyfuzor odpowietrzający do dystrybucji powietrza (%)
21.4 Dystrybucja powietrza recyrkulowana (%)
21.5 Czujnik powietrza dystrybucji powietrza (%)
21,0 0
21,1 0/1
21,2 0
21,3 0
21,4 0/1
21,5 0/1
22.0 Czas wyłączenia silnika (minuty)
22.1 Czas pracy silnika (sekundy)
22.2 Czas pracy przy włączonym zapłonie (sekundy)
22,0 0
22,1 255
22,2 255
23.0 Wewnętrzny czujnik oświetlenia
23.1 Czujnik jakości powietrza
23,0 0
23,1 ---
24.0 Stan rozwoju
24.1 Wersja oprogramowania
24.2 Rodzaj oprogramowania
24.3 Zachowaj zamrożone 0/01. Diagnoza
24.4 Macierz wersji K
24.5 Flagi EEP
24.6 Błąd szyfrowania Va
24,0 010
24,1 132
24,2 001
24,3 0
24,5 80h
21,6 182
25,0-25,9 0
26,0 01
26,1 01
26,2 -999
26,3 999
26,4 00
27,0 Wartość zadana (%)
27.1 Temperatura zadana
27.2 Rzeczywista temperatura
27.3 Maksymalna temperatura
27.4 Minimalna temperatura
27,0 ---
27,1 ---
27,2 --
27,3 ---
27,4 ---
28,0 Nastawa wilgotności (%)
28.1 Wilgotność względna (%)
28.2 Temperatura kryształu WSS (°C)
28.3 Temperatura punktu rosy (°C)
28,4 Temperatura topnienia (°C)
28,0 ---
28,1 ---
28,2 ---
28,3 ---
28,4 ---
29.0 Korygowane kryształy temperatury (°C)
29.1 Kryształy temperatury nieskorygowane (°C)
29.2 Czujnik wilgotności (%)
29.3 Czujnik temperatury (°C)
29.4 Temperatura punktu rosy (test pomiarowy) (°C)
29.5 Anomalia kodu
29,0 ---
29,1 ---
29,2 ---
29,3 ---
29,4 ---
29,5 ---
30.0 Wartość czujnika termofilnego
30.1 Odniesienie do czujnika termofilnego
30.2 Czas zawilgocenia 10 do potęgi -4 sek
30.3 Wilgotność odniesienia Temperatura
30.4 Czujnik wilgotności (%)
30.5 Czujnik temperatury (°C)
30.6 Surowy czujnik temperatury (°C)
30,0 ---
30,1 ---
30,2 ---
30,3 ---
30,4 ---
30,5 ---
30,6 ---
31,0 0ch
31,1 01
podejrzewam luźną wtyczkę /przerwę w obwodzie/ lub uszkodzony czujnik
ciśnienie w układzie klimatyzacji na zgaszonym silniku to +- 4 bar na pracującym /bez jazdy/ dochodziło do 8,8-9,2 bar, w czasie jazdy utrzymywało się w okolicach 6 bar,
wentylatory na chłodnicy nie startują po załączeniu klimy - zużycie paliwa po załączeniu wzrasta a mimo to wieje ciepłym, wentylatory na chłodnicy startują po przekroczeniu 90*C na silniku
reset i kalibracja przez " ECON+środkowy trybu nawiewu" nic nie zmienia
czy dobrze podejrzewam uszkodzenie, przerwę na czujniku temperatury, gdzie ewentualnie szukać przyczyny nie chłodzenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Altea ) Wnętrze pojazdu-klimatyzacja-konsola-nawiew
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.