Seat Leon 3 1.6td Problem po wymianie nagrzewnicy.
Pacjent Seat Leon 3 1.6 td 105 km 2014 r
Witam problem jak w temacie wymieniłem nagrzewnice ponieważ auto słabo grzało. Co się okazało nagrzewnica rzeczywiście miała praktycznie zerowy przepływ. Od razu po wymianie jeszcze podczas odpowietrzania auto zaczęło super grzać. Wydaje mi się ze auto powinno się samo odpowietrzyć ale dla pewności odpięliśmy węża wychodzącego do strony nagrzewnicy. Wszystko niby odpowietrzone płyn dolany temp. nie rośnie wszystko git auto grzeje.
Żeby przyblizyc zawiłość całego problemu zaznaczam ze auto przed wymianą nagrzewnicy jeździło na bieżąco i nic się nie działo żadnych objawów o jakich przeczytacie poniżej służy mi na codzie do pracy. Jeżdżę nim tylko ja.
No i tu zaczynają się problemy....
1.Już następnego poranka po odpaleniu od razu informacja o niskim poziomie płynu chłodzącego myślę pewnie się odpowietrzył jeszcze trzeba dolać. Dolałem lecz od tamtej pory co jakiś czas Gdzieś wyrzuca płyn nie jestem konkretnie pewien czy nawet przez przelew w zbiorniczku próbowałem kłaść tam ręcznik papierowy żeby sprawdzic czy tam ucieka czasami było leciutko mokre ale to gdy nalałem płynu ponad max to wydaje mi sie ze wtedy tam wywaliło. A tak wydaje się ze wciąga płyn niewiadomo gdzie albo niewiadomo którędy ucieka (głownie podczas jazdy nie udało mi się jeszcze zaobserwować zjawiska na postoju.
2.Kolejnym dziwnym objawem (który daje mi podejrzenia odnośnie złego odpowietrzenia) jest odgłos przepływu (bulgotania) wody w monecie jak tylko przekręcam zapłon i załącza się pompka pomocnicza. Tak jakby powietrze było w układzie a pompka pompowała i płyn i powietrze. Już kilka osób próbowało go odpowietrzyć i nic.
Próbowałem odpowietrzać przez odpięcie wtyczki od pompy jutro spróbuje u gościa kompem.
Mechanicy rozkładają ręce zaczynają się prognozy odnośnie UPG lecz czy to możliwe żeby wydmuchało uszczelkę akurat wtedy gdy wymieniana była nagrzewnica????
Zaznaczam ze oleju nie widać płynu stan oleju nie rośnie ani węże nie są twarde co by sugerowało UPG.
Termostat rozrząd z pompą wody wymieniany jakies 2 miechy temu.
Ręce opadają auto sprawne przed wymianą teraz nieda się jeździć jutro około 11 jestem umówiony do gościa który robił w vw i ma kompa vcds nie wiem może on coś poradzi może jutro będę miał więcej informacji to coś dodam. Z GORY DZIEKI ZA POMOC !!!! POZDRAWIAM !!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat 850 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.