jakiś cudowny zamek masz chyba z dwoma silniczkami takiego nie wiedziałem ani w altei ani w ibizie,, winne w altei są przełączniki krańcowe, trzeba je wylutować i zalutować nowe, wszelkiw WD 40 działają na chwilę
bierzesz coś ostrego np srubokręt, wydłubujesz masę którą zalane są przełączniki krańcowe, rozwalasz je delikatnie żeby nie nie uszkodzić reszty zamka, wydłubujesz całość masy z przegrody, wkładasz nowe przełączniki, zalutuwujesz, zalewasz przełączniki silikonem albo inna masą żeby się na samych lutach nie trzymały i jest ok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Altea ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.