Seat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Seat Toledo ) Błąd podczas kodowania nowego kluczyka VAG - Gdzie leży prob



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum SEAT Forum Strona Główna -> ( Seat Toledo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Knapczuk

Czytelnik



Dołączył: 06 Lis 2021
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Zakopane
Posiadane auto: Seat Toledo 2 1.9 TDI 2004r
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 13 Lis 2021, 12:44
Temat postu:

Błąd podczas kodowania nowego kluczyka VAG - Gdzie leży prob


Witam! Mój oryginalny pilot z guzikami nie działał dłuższy okres czasu, po wymianie baterii mimo świecącej diody nie dało się to zakodować do samochodu ani VCDS ani tradycyjnymi metodami.
Zakupiłem nowy klucz scyzoryk do tego samochodu i po prostu ciężko jest mi go zakodować oto co robię:
Samochód to Seat Toledo 2 z 2004r
Częstotliwość starego klucza: 433 MHz
Częstotliwość nowego klucza: 433/434MHz ( po numerze części J1 można wnioskować 433MHz )
Wydobyłem pin do immo za pomocą programu Vag eeprom programmer 1.19g
Odpaliłem VCDS za pomocą kabla Hex Dual K & CAN ( dodam że mam drugi kabel sam KKL oraz VCDS-Lite na tym jeszcze nie próbowałem )
I przechodzę do modułu 17. Zestaw wskaźników. Loguje się wydobytym pinem poprzedzając go zerami aby miał 5 cyfr. Niby się loguje ale po przejściu w 10. Adaptacja i przy próbie zmiany wartości z 2 na 3 ( ponieważ mam dwa stare klucze i jeden nowy więc chciałem żeby wszystkie odpalały samochód ) wyskakuje po prostu błąd i jakaś informacja o logowaniu, więc może pin zły ?
Druga sprawa odpuściłem immo, poszedłem do 46. Moduł komfortu i zostawiłem wartość 1 w polu gdzie widnieje liczba kluczyków ze zdalnym zamykaniem, później TEST i SAVE no i kliknięcie co najmniej 1s dowolnego przycisku na pilocie... I nic zero reakcji, dioda na pilocie miga przy naciśnięciu ale z samochodem się nie paruje. Sprawdzę jeszcze w blokach pomiarowych czy sygnał klucza jest widziany przez samochód. Macie jakieś sugestie co do tego dlaczego to nie działa ? Robiłem z poradnikiem na YouTube, gość pokazywał na takim samym aucie tylko model Leon 1. Pozdrawiam proszę o pomoc
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum SEAT Forum Strona Główna -> ( Seat Toledo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Seat Toledo »

Opinie o samochodach Seat Toledo - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Toledo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.


SeatLeon

46 900

2014r.

175 990 km

warmińsko-mazurskie

SeatAltea XL

21 000

2008r.

195 000 km

śląskie

SeatExeo

28 000

2013r.

213 000 km

śląskie

SeatIbiza

20 800

2010r.

183 000 km

śląskie

SeatAlhambra

46 900

2012r.

184 633 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Klub Seata Ibiza   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System