Posiadam w Alce fabryczne radio Blaupunkt i jego największą wadą jest brak BT oraz możliwości użytkowania jako zestaw głośnomówiący do telefonu.
Wykombinowałem sobie że zamienię fabryczne radio na RNS 315 (radio mam od znajomego z jego Skody)
Alka jest z 2007 r Gateway 1K0907530K element : J533 Gateway H12 0170, kierownica multi 8 przycisków, liczniki czerwone najzwyklejsze (1/2 fis czy jakoś tak)
i teraz mam pytanie czy ktoś ogarniał taki temat ??
1)Nadziałem się na problem zasilania w moim radiu na kostkę iso wchodzi Can/H Can/L - Mute i masa oraz zasilanie +UB
natomiast w RNS-ie jest Can+ Can- puste masa i zasilania UB+ i + i teraz pytanie co to za zasilanie oznaczone + i z kąd je podciągnąć?
2) jak poczytałem fora to mam wrażenie, że to radio nie zadziała z moim licznikiem?? tylko czy oznacza to, że nie ruszy wogóle czy nie będzie wyświetlać danych na liczniku?? i jak ze sterowaniem z kierownicy??
Może ktoś będzie znacznie mądrzejszy niz ja obecnie i podpowie co i jak trzeba , czy np trzeba szukać nowszej wersji gateway i lub liczników czy sobie to najnormalniej w świecie wybić z głowy
nie wiem jak u ciebie ale w Ibizie do niefabrycznego radia trzeba było kupować separator napięcia bo wzmacniacz w antenie nie działał więc rób to z głową
Dzięki za informację, radio niby fabryczne w wyższych modelach więc jest szansa, że będzie ok.
Dzisiaj udało mi się uruchomić radio, zmostkowałem UB+ z U+ i ruszyło, nachwilę obecną w ramach testów i nie wpinałem jeszcze anteny.
Działa radio, parowanie z telefonem, synchro ksiażki telefonicznej, przesył muzy po BT i po Jack, nawi z anteną tez dziala.
Niestety sterowanie z kierownicy leży i kwiczy, może wkodowanie radia do auta pomoże a może nie (no to nie będzie sterowania z kiery).
Nie montuje radia na stałe na dzień dzisiejszy gdyż muszę jeszcze uzbroić auto w mikrofon w lampce oświetlenie wnętrza, oraz musze sprawdzić czy takie podłaczenie zasilania jakie zastosowałem nie powoduje nadmiernej konsumpcji prądu po wyjęciu kluczyka.
Radio założone i działa, niestety sterowanie kierownicy nie działa, wkodowanie radia nie pomogło,
Konieczna była wymiana Gateway z wersji K na w moim wypadku Q (z wgranym softem od S jak się okazało) bo radio po wyłaczeniu żarło 1,5 A.
Po zmianie Gate radio sie ładnie wygasza i nie ma nadmiernego poboru prądu z akumulatora
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat ) Car audio,CB radio, nawigacja, alarmy, komputery
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.