Przychodzę z problemem z którym borykam się już z 3 miesiące, zaczął mi stukać lewy przegub wewnętrzny, ze starości (400tyś km) i z mojego niedopatrzenia że pękła osłona, wymieniłem go na nowy GSP który zaczął stukać tylko przez pierwsze 2-3 minuty jazdy na zimnym silniku ale ostatecznie podczas skrętu w prawo wysypał się. Zmieniłem w poniedziałek na kolejny nowy i znów zaczął od razu stukać tylko teraz nonstop i głośniej. Co ciekawe nie stuka przy skręcie w lewo oraz przy jeździe do tyłu. Mogę dodać że auto jest na gwincie, lecz nie jest skrajnie nisko, do tego na takim ułożeniu jeździłem około 1,5 roku na starym przegubie i nic się nie działo. Nie mam już pojęcia co może być nie tak.
Auto Seat Toledo 1M 1.9TDI AHF 110KM skrzynia 5b.
Z góry dziękuję za pomoc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.