Miga kontrolka ciśnienia oleju w seat Altea xl 1,8 TFSI
po rozgrzaniu silnika (5-6 km ), zapala się i miga czerwona kontroka ciśnienia oleju wydając 3 krotny sygnał, po chwili gaśnie, żeby pojawić się na nowo ( po jakimś czasie - 1 min, może więcej...). Przeczytałem , że należy sprawdzić poziom oleju - był dobry, w przypadku dobrego odstawiś do serwisu. Po oddaniu do warsztatu, mechanik powiedział że musi wymienić olej i filtry ( mam faktury, że był zmieniany na koniec zeszłego roku...? ale nie wiem jaki olej - podobno do Seata dedykowany). samochód to Seat Altea XL 1,8 TFSI. Wymienił to co powiedział, i odebrałem auto "zdrowe" po czym po dojechaniu do domu (ok. 5 km) znowu pojawiła się ta sama sytuacja co powyżej napisałem. Oddałem z powrotem i czekam 2 tydzień. ( zapłaciłem 550 PLN - olej - Motul, płukankę i filtry)- czy ta procedura była dobra? i co dalej?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Altea XL ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.