Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): wielkopolska Posiadane auto: Seat
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 09 Lip 2010, 22:31
Temat postu:
Ibiza 1,9 TDI Klimatronik
Witam Was mam nadzieję że ktoś mi pomoże lub doradzi co zrobić, bo mam problem pewien i nie wiem co to jest i co jest przyczyną.
Chodzi o klimatronik podczas uruchamiania i włączenia nawiewu zaczyna skrzypieć tak jakby silniczek jakiś pod schowkiem gdzieś jest słyszany w rejonie filtra kabiny.Np włączając nawiew na przód urywa go na ok 2 sek. i wieje gdzieś jakby wewnątrz i znów wraca do nawiewu na przód. i z czasem chodzenia ustaje na jakiś moment i potem znów to samo.Co to może być?co muszę zrobić?czy ktoś miał podobny problem?Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Druga sprawa dotyczy komputera otóż pokazując przejechane kilometry podczas wyłączenia silnika i wyjęcia kluczyka zamknięciu pojazdu a następnie powracam do pojazdu i uruchamiam silnik to przejechane kilometry wynoszą 0.Co to może być i gdzie tkwi problem?
Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 539 Skąd jesteś (miejscowość / region): kujawsko-pomorskie Posiadane auto: seat Toledo II signo 1,8 20V, Bmw e90 318i
Piwa: 31/3
Wysłany: Sob 10 Lip 2010, 12:44
Temat postu:
Re: ( Seat Inca ) Ibiza 1,9 TDI Klimatronik
W klimatronicu kolego tak jak zauważyłeś wszelkie sterowania nawiewami odbywają się elektrycznie. U ciebie jak sądzę coś się zacięło, a sterowanie za wszelką cenę chce to ustawić i stąd te powtarzające się cykle. Może ktoś tam przed tobą grzebał i nie tak złożył. Ty chyba niestety musisz też tam zajrzeć.
Co do drugiego problemu to mi to wygląda na zanik napięcia po wyłączeniu zapłonu. To podobna sytuacja kiedy odłączysz akumulator lub zegary, też się kasuje dzienny licznik. Dlaczego jednak to napięcie zanika to już nie potrafię ci powiedzieć.
Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): wielkopolska Posiadane auto: Seat
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 11 Lip 2010, 10:49
Temat postu:
Re: ( Seat Inca ) Ibiza 1,9 TDI Klimatronik
grzesiekw17 napisał:
W klimatronicu kolego tak jak zauważyłeś wszelkie sterowania nawiewami odbywają się elektrycznie. U ciebie jak sądzę coś się zacięło, a sterowanie za wszelką cenę chce to ustawić i stąd te powtarzające się cykle. Może ktoś tam przed tobą grzebał i nie tak złożył. Ty chyba niestety musisz też tam zajrzeć.
Co do drugiego problemu to mi to wygląda na zanik napięcia po wyłączeniu zapłonu. To podobna sytuacja kiedy odłączysz akumulator lub zegary, też się kasuje dzienny licznik. Dlaczego jednak to napięcie zanika to już nie potrafię ci powiedzieć.
Jeśli chodzi o pierwszą sprawę to jak się tam dostać?czy to bardzo skomplikowane? czy lepiej oddać auto do jakiegoś mądrego?z komputera wyszło, że "uszkodzenie nawiewu" czy coś w tym stylu.
Co do drugiej sprawy to jak odłączysz akumulator to kasuje się wszystko radio też a tutaj tylko licznik dzienny pokazuje zero.
Może odpisze tutaj ktoś kto miał podobny problem, ale dziękuje że kolego się wypowiedziałeś
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Inca ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.