Kluczyk nie otwiera mi centralnego zamka. Czy ktoś wie jak go zakodować?? Wymieniałem już baterię w kluczyku i nic to nie dało. Czy może mi ktoś pomóc??
witam ja własnie tez mam taki problem kupiłem Seata lecz central mi nie otwiera zdalnie mam rocznik 97 i posiada central na podczerwien niewiem jak w nowszych modelach ,słyszałem ze niby trzeba włozyc kluczyk do stacyjki przekręcic stacyjkie i kilka sekund trzymac az zamknie dzrzwi i sie automatycznie zaprogramuje prubowałem lecz nic niepomogło pod komputer podłoczyłem wygloda ze wszystko jest ok,narazie pozostaje mi otwierac po zwykłemu.
Ja niby słyszałem, że trzeba przekręcić kluczyk, wyłączyć i dopiero wcisnąć. Też nic.
Coś takiego jeszcze znalazłem:
- Włączyć zapłon na krócej niż 5 sek.
- Wyjąć kluczyk ze stacyjki
- Nacisnąć przycisk zamykający.
- Nacisnąć przycisk otwierający 3 razy.
- Puścić przycisk zamykający. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.
Dajcie znać czy/jak wam się udało. _________________ ---------------------------------------
Ibiza 1.4 MPI 60KM '98 benzynka
Postaram sie wyprubowac ten trik retsef miedzy innymi znalałem tez takie triki
- Dowolny kluczyk samochodu włożyć w wyłącznik zapłonu i włączyć zapłon
- Dodatkowym kluczykiem zamknąć drzwi kierowcy lub pasażera. Wyjąć kluczyk (celowe jest zamknięcie za pomocą tego kluczyka, którego kod ma zostać zapamiętany)
- Kluczyk, którego kod ma zostać wprowadzony do urządzenia sterującego skierować na czujnik podczerwieni i krótko nacisnąć na przycisk nadawania jeden do czterech razy. W celu wprowadzenia danych do pierwszej komórki nacisnąć przycisk jeden raz, do drógiej - dwa razy itd. Nadawanie kolejnych impulsów nie może odbywać się szybciej niz co jedną sekunde. Każdy impuls jest potwierdzany sygnałem dźwiąkowym alarmu.
- Po przerwie 5 sekund od ostatniego nadania impulsu ponownie nacisnąć na chwile przycisk nadawania. Samochód zostanie odblokowany i przebieg programowania pamięci jest zakończony.
Zakonczenie procesu programowania musi nastąpić w przeciągu 30 sekund od zamknięcia samochodu (punkt 2). W przeciwnym przypadku należy proces powtózyć przez ponowne zamknięcie drzwi kierowcy lub pasażera obok kierowcy.
Uwaga
Opisany proces należy przeprowadzić dla każdego kluczyka. Jeżeli nie wiemy, która komórka pamięci jest wolna ( na przykład przy kluczyku zapasowym), to należy ponownie wprowadzieć do urządzenia sterującego kody wszystkich kluczyków
Wiesz problem jest taki ze ja mam piloty radiowe. To co ty mówisz tyczy się Ibi 93-96 _________________ ---------------------------------------
Ibiza 1.4 MPI 60KM '98 benzynka
Heh daj znac czy podziala. Podpowiem że jeżeli działa ci zamykanie drzwi centralnym zamkiem z kluczyka to nie musisz klopotac sie z dwoma kluczami wystarczy ze wcisniesz kolek od srodka, dla centralki zamka da to ten sam efekt a o wiele wygodniej. _________________ ---------------------------------------
Ibiza 1.4 MPI 60KM '98 benzynka
Niestety niemoge sobie z tym poradzic mam dosc wytarty kluczyk i niewiem gdzie jest otwieranie gdzie zamykanie kombinowałem z włozonym kluczykiem w stacyjkie przekręceniu zapłonu zamknieciu zamka nastepnie trzymaniu przy czujce kluczyka tak i siak a tu nic pozostaje sie udac do elektronika a dodam jescze ze jesli wcisne klamkie od srodka to kontrolka dzwi sie niezapali tylko wtedy jesli przekrece kluczykiem
Znalazłem tez jeszcze jedna wade zauwazyłem ze tynie dzrzwi lewa nezamykaja sie prawdopodobnie uszkodzony zamek musze zamykac ręcznie byłem pewny ze były uszczypniete kable pod węzami drzwi wiadomo ze wkoncu sie wytrą znalazłem tam 3 przerwane kable i myslałem ze mam to ale polutowałem i zaczoł działac głosnik i zamykanie szyby lecz zamka nadal niedomyka i za kazdym razem zamykam ręcznie od srodka mam central elektryczny a nie na powietrze w jaki sposub to sprawdzic czy zamek jest spalony lub brak prądu w tylnych dzrzwiach
A to akurat proste, musisz zdjąć boczek, znaleźć siłownik, jeżeli jest elektryczny to musisz sprawdzić bezpośrednio sam siłownik, jeżeli dochodzą do niego kable to odpiać i podpiąć bezpośrednio z aku mase i +12v tak samo jak to robi centralka przy zamykaniu lub otwieraniu. To w którą stronę przyłożysz nie ma znaczenia ponieważ w jedną stronę centralka otwiera zamek w drugą zamyka więc napewno nie zepsujesz. Jeżeli siłownik będzie działać to poprostu będziesz to wiedzieć, jest oczywiście głośny. Idąc dalej za tym jak zdejmiesz boczek bedziesz też widzieć kabelki, może np są wogóle ucięte.
Ja w polonezie wymieniałem jeden z siłowników, sfajczył się doszczętnie. Samochód nie spalił się tylko dlatego, że kabel się przepalił i przestał przewodzić ale to inna sytuacja bo zalało centralkę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Cordoba ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.