Witam.Mam problem i to nie lada z moim od nie dawna zakupionym Setem Toledo 1,8 .Nie musze chyba nikogo przekonywać ,w sprawie wiarygodności tego co mówi osoba sprzedająca samochód..Generalnie zawsze padają słowa ze wszystko jest ok.,a dopiero później wychodzi wszystko na jaw.No ja jestem zapewne nie ostatnią osobą ,co została prawdę powiedziawszy oszukana przez sprzedającego.Co można powiedzieć o silniku ,który na przejechanych 1,500 km spala ,1,5 l oleju??.Chyba po prostu jest to nie ciekawe. Jest na rynku taki środek ,który uszczelnia nieszczelności i nazywa się –Ceramizer--.Tylko czy to jest jakiś nie sprawdzony wynalazek??.Proszę opowiedzcie się co myślicie o tej sytacji ,i jakie ewentualnie będę musiał ponieść koszta ,aby to wyprostować??.Pozdrawiam
Może po prostu jest jakiś wyciek? proponuje pojechać do serwisu i dokładnie popatrzeć...
Mam podobny problem tyle ze w TDI i wyciek jest z miski olejowej ciągle mam wigotną śrubę. U mnie na 1500Km z 0,5litra oleju dolewam...
aby coś powiedzieć na ten temat, trzeba jeszcz było napisać, czy to auto jest z gazem, czy nie.
auto zagazowane zawsze będzie brać olej, a i na benzynie też będzie brał olej i niech nikt nie pisze, że to nie prawda.
jeżeli pamiętacie pana, który sądził się z Toyotą, że jego nowiutka Toyota łyka olej i przegrał bo brała mniej jak to powinno wynikać z normalnej eksplatacji.
Auto nie jest zagazowane.Tak jak już wspomnialem brał mi olej 1,5 l na 1500 km i t ydzień temu miałem w warsztacie i gościu wymienił mi uszczelniacze zaworów ,były już zapieczone ,i nie uszczelniały. Mówił że to bardzo pomoże i będzie ok.Ale widzę że nadal kopci mi i chodzi nierównomiernie Świece mimo ze wymieniłem na nowe ,są cale obkopcone jak by byly w kominie.Nie wiem czy to jest istotne ,ale przed postawieniem samochodu w warsztacie dym z rury wydechowej byl błękitny ,a teraz jest czarny..Cos tutaj jest nie tak.....
Witam.
Jeżeli nie zauważyłeś żadnych wycieków to znaczy że masz problem głowica, pierścienie. Jak wciąga tyle oleju to nic innego ściągaj głowicę i wymieniaj pierścionki a w głowicy jak potrafisz sam ją rozebrać to zobacz jaki luz maja zawory na prowadnicach jak będzie duży to oddaj do warsztatu regeneracji glowic . a jak niechcesz się pchać w koszta to wymień uszczelniacze i splanuj glowice pierscionki nowe i powinno być OK. uszczelniacze do wymiany zaworowe. Nie powinien kopcić z rury na błękitno to znaczy że spala olej niech kolega jedzie za tobą i patrzy czy przy zmianie biegów i dodawaniu gazu nie dymi na niebiesko jak tak to tak jak mówię rozbieraj.
A był bym zapomniał nie wlewaj żadnych porcelan i takich tam szajsów to jest tylko taka ściema to ci nic nie uszczelni a tylko pogorszy bo nawet może doprowadzić do tego że z oleju zrobi się smar i pozacierasz wałek rozrządu i wał korbowy i zamiast smarowania będzie leciał syf takie świnstwa wlewają chandlarze aby uciszyć stuki w silniku a pużniej dzieją się jaja.
Dołączył: 29 Mar 2012 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): kujawy Posiadane auto: seat toledo II,1.6 SR, 1999 r
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 07 Kwi 2012, 12:22
Temat postu:
Re: ( Seat Toledo ) Bierze olej -co począć????
witam. ostatnio zauwazylem ze seacik jest glodny i zaczal wciagac duzo oleju. Bylby ktos w stanie wyszczególnic orientacyjnie jakie bylyby koszty takiej naprawy ?? Przegladalem forum ale jakos nigdzie nie znalazlem.
Bardzo bylbym wdzieczny. pozdrawiam
Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość / region): podkarpackie Posiadane auto: Leon, 2000 r.
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 26 Paź 2014, 22:54
Temat postu:
Re: ( Seat Toledo ) Bierze olej -co począć????
witam, chciałem odświeżyć trochę temat. Od niedawna jestem posiadaczem Leona i okazało się niestety ze bierze olej(0.5L/1000 km). Wydaje mi się że trochę za dużo. I tez zastanawiam się nad tym Ceramizerem. Wiem że ma różne opinie dlatego pytam.
Dołączył: 11 Cze 2015 Posty: 152 Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań Posiadane auto: Honda i Skody
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 20 Lis 2015, 00:54
Temat postu:
Re: ( Seat Toledo ) Bierze olej -co począć????
Kiedy silnik bierze olej, a nie ma śladów, że przecieka/wycieki oleju na zewnątrz/ to może być kilka powodów. Najpierw trzeba sprawdzić skład mieszanki spalin w dobrym warsztacie, maja urządzenia i ci powiedzą wszystko. Warto tez sprawdzić spaliny z tyłu, czy kopci, czy śmierdzi olejem, to jest proste. Jeśli okaże się , że bierze, tzn. że masz niestety do wykonania remont silnika i prawdopodobna wymianę wtrysków,pierścieni uszczelniających itd. Lepiej dokonać czynności naprawczych niż stosować tego typu środki ponieważ one w dłuższym okresie nie powodują zmiany. Lepiej po takiej naprawie przejść na dobry olej np. Shell Helix Ultra, który zapewni właściwą ochronę silnika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Toledo ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.