Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): szczecin Posiadane auto: BRAK
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 03 Gru 2009, 18:15
Temat postu:
pytanie o seata leona cupre 225 koni 2003 r.
witam zamierzam zakupic seata lepona cupre z roku 2003 silnik 225 koni
chciałbym siegnoc po porady
na co zwracac uwage podczas kupna ?
jak ten silnik sie sprawuje czy jest awaryjny?
jak z zawieszeniem itp
JESLI KOTOS BY BYŁ TAK MIŁY I POMOGŁ TROSZKE N A TEN TEMAT I SIE WYPOWIEDZIAŁ TO BYM BYŁ BARDZO WDZIECZNY POZDRAWIAM WSZYSTKICH I CZEKAM NA ODPOWIEDZ
Re: ( Seat 850 ) pytanie o seata leona cupre 225 koni 2003 r.
Nie miałem niestety przyjemności jeździć tym cackiem, ale jeździłem Audi S3 z tym silnikiem. Tam jest jednak Quattro a Cupra to ośka. Ale odnośnie silnika to najmocniejsze seryjne 1.8T z grupy. Rewelacyjny ciąg, świetna elestyczność! Same superlatywy! Pewne jest, że z ta mocą będą problemy z trakcją, szczególnie na mokrej nawierzchni. Cięzko będzie znaleść bezwypadkowe, nieskatowane auto, a jeżeli już to pewnie będzie sporo kosztować. NAjlepiej pojechać do serwisu i tam sprawdzić konkretny egzemplarz (grubość lakieru, VAS, zawiecha, nieszczelności).
Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 867 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gliwice Posiadane auto: Seat Leon, Renault Clio, Seat Leon
Piwa: 183/0
Wysłany: Pon 18 Sty 2010, 23:44
Temat postu:
Re: ( Seat 850 ) pytanie o seata leona cupre 225 koni 2003 r.
Silnik nie jest awaryjny, o ile sie o niego odpowiednia dba. Przy tej mocy, a jak jeszcze te auta czesto sa porobione, trzeba szczegolnie uwazac. Rozrzad przy ok 70 tys powinien byc wymieniony. W innym przypadku moze rozerwac lopatki pompy wody. Kolejna uwaga to turbina, w k04 lubia pekac muszle wydechowe, wiec trzeba dbac o turbine. Jak ktos nie dbal mozna liczyc sie ze spadkami doladowania przy wyzszych obrotach.
Co do zawieszania, jest ono dosc trwale, elementy w eRce sa mocniejsze niz w cywilnych wersjach, co nie oznacza tez ze sa niezniszczalne. Polecam podjechac na szarpaki i zrknac jak to wszystko wyglada od dolu.
Co do eksploatacji to pewnie wiesz ze czesci do eRki sa drozsze, czesto jest to ta sama czesc ale jest drozsza z racji tego ze to Cupra
Co tam jeszcze hmm, warto zerknac na przeplywke, ale to pod kompem. Termostat czasami pada. Sonda lambda za katem czasami pada. To i wiele innych rzeczy mozna sie dowiedziec pod VAGiem. Na oko ciezko zbadac takie rzeczy. W takich autach jak teraz to na oko mozesz sobie sprawdzic jak wyglada srodek, czy byl bity itp... Reszta to tylko komp.
Ogolnie polecam bardzo dobrze ja przeswietlic przed kupnem bo trafic na bezwypadkowa eRke to cud. A jezdzic skladakiem o takiej mocy... to ja bym sie chyba jednak bal
Powodzenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat 850 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.