U mnie to doszły tylko nakładki na pedały i podstopnicę, aluminiowe progi, tylna wycieraczka od skody, a teraz "rzeźbię" nową ramkę na dźwignię zmiany biegów, mam teraz taka chromowaną niby do Leona ale przy zakupie nikt nie uprzedził że wogóle nie pasuje. Jak zrobie do końca gałkę i ramkę to wrzuce fotki jak to wygląda.
Chcę założyc ramki na zegary ale czekam na potwierdzenie, czy faktycznie trzeba demontowac kierownice żeby wyciągnąc obudowę zegarów.
1) Jak zrobiłeś te zegary bo sa zajefajne...
2) Lampy super tez myślę nad zmiana tylko mam wątpliwość czy nie będą parować
3) Jak podłączyłeś ta podświetlaną gałkę?? Tez chce zmienić ale wejście zapalniczki mam zajęte,
To mam jeszcze prośbę, jak zakładałes alu ramki na zagary to demontowałes kierownicę?
Ech, te czarne Leony. Taki sam jak mój
Radek73 - koleś, od którego zakupiłem ramki na allegro, pisał, że jest to banalnie proste. Otóż podobno można rozdzielić szybę od zegarów od reszty ich obudowy. Niestety jest to nieprawda gdyż chcąc to zrobić, doprowadzimy do pęknięcia obudowy albo szybki bo te są ze sobą sklejone. Ja po prostu przecisnąłem aluramki z tyłu obudowy poprzez otwory na zegary, spowoduje to ich lekkie zgięcie w kształt elipsy ale później możemy je spokojnie naprostować. Alu są przyklejone kropelką do reszty obudowy. UWAGA - dozujcie kropelkę albo inny klej delikatnie!!! Następnego dnia przyszedłem zadowolony do samochodu z pięknych aluramek i oniemiałem. Na wewnętrznej stronie szyby od zegarów były miejscami białe ślady od kleju. Myślę, sobie zaj----e, nowe zegary się kłaniają. Otóż jak przykleicie ramki do obudowy to nie skręcajcie jej od razu gdyż opary kleju spowodowane jego schnięciem będą osiadały na szybce. Obudowę i całość możemy skręcić dopiero po solidnym jego zaschnięciu.
Laska - napięcie do gałki wziąłem nie z zapalniczki ale z przycisku od TCS'a. Nie spowodowało to ubytku na jego oświetleniu a jest o wiele łatwiej niż z zapalniczki.
Nad podstopnicą i progami alu również myślałem i jest to dobry pomysł.
Postaram się jeszcze dziś wkleić foto z ledami w nocy jak forma pozwoli. 0.5 maximusa czeka do podzielenia z teściem
Byłem dziś na myjni i pojęcie parowania nie istnieje. Dodatkowo nie będę miał problemu z przejściem przeglądu gdyż lampy mają wybitą homologację E4 i E6. Diagnosta, który ustawiał mi lampy powiedział, że wszystko jest ok.
Laska - tak musiałem ściągać zderzak - serwis mi to zrobił - za wymianę lamp ze zdjęciem zderzaka zgarnęli 180zł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Leon ) Nadwozie
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.