Mam pytanie:
w czasie pracy w trybie czasowym wycieraczki stają w różnych pozycjach z chwilą otrzymania kolejnego impulsu wracają do położenia wyjściowego czy to wina przekaźnika czasowego? jak na razie nie moge go zlokalizować
A nie zwrociles uwagi czy np przy dluzszej jezdzie z wycieraczkami tez ci sie to robi? Ja mialem podobny problem i okazalo sie ze na slupku tym co sie do niego przykreca ramie wycieraczki byl wewnatrz "zadzior" i silniczek chodzil ale sie meczyl i po pewnym czasie sie wylaczal a na czasowych bylo tak jak u Ciebie. Wyciagnale caly silniczek z ramionami wybilem slupki przeczyscilem slupki i tulejki wewnatrz nasmarowalem wymienilem oringi bo sa tam takie malenkie i po problemie. Godzina roboty! Powodzenia!
robie się tak od razu i po kazdym impulsie idą o kawałek ale tylko na czasowym nieraz się tak zdaża że albo w trybie czasowym ida normalnie albo nie chcą się nawet wyłączyć i lecą na max prędkości
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Toledo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.