Czołem
Jestem szczęśliwym posiadaczem od miesiąca - rocznik 2001/ 94 tyś przejechane.
Rewelka - spalanie , dynamika, radio , [cenzura]łki itp.
Narazie zainwestowałem w pilota do centralnego bo był padnięty - a serwis mówi, że te typy tak mają ) Wymieniłem rozrząd - koszt kopletnego zwalił mnie z nóg.
Ale o co chodzi )
Podobno jest to wersja Signo ,,, w bagażniku na nalepce jest dopisek SPORT ,,,, czy wszystki Signo mają takie twarte zawieszenie jak moje ??????? bo jeźdźi się super .. Ale na naszych drogach , to już się zastanawiam czy po 10 tyś km nie będę wymieniał zawiechy ???????Co Wy na to ?
serwis zaproponuje ci wymianę "połowy kluczyka" tzn górnej jego części - to koszt 350 zł ,,, A WYMIANA całego kluczyka wraz z kodowaniem to koszt 250 zł )) mądre te serwisy że hej ... nie daj się nabrać - zapytaj ile kosztuj cały kluczyk tzw "surówka" daj znać ja poszło
Sorry ale zdradziłem SEATA - mam teraz MAZDĘ 6 2,0D --- bójcie się
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Toledo ) Oceń swoje auto
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.