Seat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Seat Toledo ) Centralny zamek



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum SEAT Forum Strona Główna -> ( Seat Toledo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamilek618

Czytelnik



Dołączył: 26 Gru 2018
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kielce
Posiadane auto: Seat Altea XL 1.9 TDI 105 Km 2007
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 29 Lut 2020, 22:34
Temat postu:

Centralny zamek


Witam wszystkich. Na wstępie mówię odrazu, nie jestem jakimś tam mechanikiem, elektrykiem czy cosik ale potrzebuje pomocy.

Problem dotyczy samochodu Seat Toledo 2, 2002R, 1.9 90km

Mianowicie, od pewnego czasu centralny zamek nie zamykał tylnych drzwi prawych, później było wszystko ok, aź do dziś zamknął je tak ze nawet nie idzie od środka ich otworzyć klamką oraz zewnątrz , są po prostu zaryglowane.

Dziś poświęciłem troszkę czasu. Po rozebraniu tapicerki drzwi i zdjęciu mechanizmu szyby dostałem się do tego zamka ale nic tam nie widzę ciekawego, i tez nie chciałem go rozcinać żeby ręcznie to odblokować ponieważ zauważyłem ze w wiązce która biegnie od słupka aż do tego właśnie zamka nie ma prądów tylko przy kosce od centralnego, reszta tzn. szyby działają, światło otwarcia drzwi również tak samo jak mały i duży głośniczek. Nie posiadam miernika i nie mogę sprawdzić przejścia prądu ale dostawiając probówkę do tych 6 kabelków (pinów) w kosce nie zaświeca się ona.

Do rzeczy.
1. Padła wiązka czy po prostu zamek?
2.Czy idzie jakoś podać napięcie bezpośrednio z kostki od słupa do centralnego zamka tylko w celu otwarcia drzwi ?