Dołączył: 21 Lip 2019 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Seat Exeo ST Sport 2.0tdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 23 Lip 2019, 20:47
Temat postu:
Exeo. Rdza na przednim prawym blotniku
Cześć. Jestem posiadaczem Seata Exeo ST 2011r. Auto sprowadziłem z Niemiec. Auto jest całe w fabrycznym lakierze, ale po miesiącu zauważyłem lekkie oznaki korozji na prawym przednim blotniku. Nie zauważyłem tego pod czas odbioru auta, gdyż jest to prawie niewidoczne. Obserwowałem ten błotnik przez miesiąc, nic się nie zmieniało.
Postanowiłem oddać auto do jednego z najlepszych lakierników we Wrocławiu (według opinii). Błotnik został pomalowany. Jednak po upływie tygodnia problem wrócił. Złożyłem reklamację, właściciel lakierni obiecywał że przypilnuje żeby wszystko było robione zgodnie ze sztuką. Odebrałem auto , wszystko sprawdziłem, wyglądało bardzo dobrze. Nie było widać że coś było malowane.
Za kilka tygodni jednak problem znów wrócił, ale serwis już odmówił i nie zechciał ponownie malować błotnika. W serwisie mówią żebym kupił nowy błotnik w ASO i oni go pomalują i będzie git, a ten mój błotnik niby ma jakiś problem z ocynkiem. Ale brzmi to bardzo dziwnie.
Moje pytanie czy miał ktoś podobny problem ze błotnik po fachowym malowaniu zaczynał korodować w ciągu 1-2 tygodni? Czy po prostu robią mnie w konia? Serwis który to robił maluje szczególnie auta premium (audi, BMW, Mercedes itd)
Boję się pójść do innego serwisu bo zapłacę jeszcze raz 600pln i może być to samo. Więc co myślicie?
Re: ( Seat Exeo ) Exeo. Rdza na przednim prawym blotniku
Ja miałem takie cudo na nadkolu. Góra. Tam jest mocowanie nadkola. Podobno to standard w audi, seatach i innych golfach. Mój kumpel mi to ogarnął. Ale to naprawdę fachowiec. Jeżdżę już dwa miesiące i nic nie wychodzi na nowo i myślę że nie prędko znów wyjdzie. Cała tajemnica to oczywiście dobra robota człowieka co się zna. Wprawdzie nie widziałem jak kumpel to robił ale z tego co mi mówił to:
- oczywiście zdemontował cały błotnik
- porządnie oczyścił, czymś tam wytrawił i czymś co ma coś wspólnego z ocynkiem pociągnął
- dopiero na koniec polakierował i to było w sumie najmniej roboty.
Zatem myślę że Cię jednak w jajo chcą zrobić a znów błotnika im się nie chcę zrobić jak trzeba bo to sporo pracy.
Kumpel mi też jeśli chodzi o rudą ogarniał inne auta i po jego akcjach to już nigdy w takim miejscu ruda nie brała. Czyli da się zrobić.
Słyszałem też że można zamówić błotnik pod kolor auta. Z tyłu gdzie zapasówka powinieneś mieć taką naklejkę z numerem farby. Podajesz, zamawiasz i masz. Poszukaj na necie. Może to wyjdzie Ci taniej niż jeździć ciągle na poprawki do "fachowców".
A, jeden artysta, ale nie wiem ile w tym prawdy kiedyś mi sprzedał taki news że farba może odchodzić bo jak jest małe uszkodzenie to ocynk się utlenia. Ale tego to bym raczej na poważnie nie brał
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Exeo ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.