WITAM
MAM PROBLEM Z TURBO.
MAM SEATA TOLEDO Z 99r 1.9 TDI 110 KM I OD DŁUŻSZEGO CZASU ZAUWAŻYŁEM ŻE GDY GO DŁUŻEJ POGONIE powyżej 3500 obr/min ( np. NA AUTOSTRADZIE) TO PO JAKIEJŚ CHWILI WYŁĄCZA MI SIĘ TURBO.
GDY SIE ZATRZYMAM, WYŁĄCZE SILNIK I URUCHOMIE GO NATYCHMIAST TO ZNOWU WSZYSTKO JEST OKI.
CO TO MOŻE BYĆ??
DZIĘKI Z GÓRY ZA PORADY.
POZDRAWIAM FAZIM. _________________ TOLEDO 1,9 TDI SIGNO
Witam!
Mam identyczny problem, który mnie bardzo denerwuje. Byłem w serwisie i powiedziano mi, że jest do wymiany turbo. Koszt strasznie wysoki, bo ok. 6000 zł. Jest jeszcze inny sposób na naprawę tj. przeczyszczenie jakichś części w turbo. Koszt ok 700 zł, ale powiedziano mi, że to pomoże na ok. 5-6 miesięcy i znów będzie tak samo. Nie należy zbyt często jeździć na wysokich obrotach. Jeżeli ktoś ma podobne problemy proszę o info.
Golf 1,9 TDI rok 2000 - witam mam problem byłem na wyjeździe ostatnio i na trasie sobie chciałem wyprubować samochód - powyżej 3500 tyś obrotów moje turbo wysiada - przestaje pracować całkiem brak mocy i mam zwykłego wtedy disla tak jest za każdym razem nie wiem co sie dzieje jakaś blokada czy co - by było wszystko w dobrze za każdym razem musze gasić i na nowo odpalać samochód tak by zresetować komputer. W koszalinie byłem na diagnostyce spędziłem 6 godzin i nie mogli dojść co jest grane mam wydruk z kompa żę jest błąd: Pamiięć błędów 462D Regulacja ciśnienia doładownaia. Powyżej granicy regulacji - musiałem wracać do Warszawy na czwartek ide do piseczna nam jest autoryzowany salon golfa - może ktoś wie co jest grane i może mi pomóc.!!!
Dzięki będe wdzięczny!!!
hej miałem ten sam problem byłem w warsztacie i gość powiedział ze zawiesza się siłownik od turbiny. Popsikałem go WD 40 (czyms od odrdzewiania) przez pewien czas się nadal troche przycinała ale teraz ładnie cyka i nic się nie dzieje
mam podobny problem w SEACIE TOLEDO II 2003 r 110 km
Witam wszystkich!
Od jakiegoś czasu mam podobny problem odnośnie wyłączającej się turbiny po przekroczeniu 3500 obrotów . Byłem u dobrego elektonika na sprawdzeniu . Wiem już , że 110 mają zmienną geometrię skrzydełek w turbinie i często się zapiekają i przestaje dziać sztanga , która zaczyna się zacinać . Byłem w zakładzie , który mieści się w Sztumie gdzie robią wszystko z turbinami : regeneracja, naprawa, skup, sprzedaż, czyszczenie, sprawdzenie itp. Po odkręceniu osłon i sprawdzeniu sztangi okazuję się że są zapieczone kierownice w turbinie na 100% . Wyjęcie turbiny to jest ok. 2 godzin roboty 1 godzina czyszczenia i 2 godziny składania. Koszt czyszczenia to ok. 100 zł w zakładzie a robocizny to ok. 400 zł. Ja w moim przypadku wróciłem do domu i sam wykręciłem turbinę i jutro jadę zawieźć do czyszczenia . warto sprawdzić też jeszcze czujnik N75 ,który często się psuje a odpowiedzialny jest za sterowanie właśnie sztangą , która powinna chodzić w miarę lekko a sztangę przesuwa gruszka gzie też lubi się zabrudzić i zaczyna ciężko chodzić . więc można sprawdzić czy się nie rozsypała . Jak wyczyszczę i uruchomię auto to napiszę jak to wszystko chodzi .
Pozdrawiam!
Witam wszystkich ponownie !
Już mam turbinę po czyszczeniu i muszę powiedzieć że auto inaczej się zachowuje. Ma lepsze przyspieszenie , jest bardziej dynamiczne na wszystkich biegach . Sztanga lekko chodzi . Oby tylko tak zawsze było to będzie super. Wiem jeszcze jedno, że po czyszczeniu i przed zamontowaniem turbiny trzeba zalać nowym czystym olejem to bardzo ważne .
pozdrawiam!
ja mam ten sam problem ale predzej mialem z przeplywomierzem wymienilem go blad usunolem ale nadal jest tak samo.A jak turbina sie zajedzie to zalancza sie czy juz nie mi sie zdaje ze raczej nie,poprostu staje i koniec wiecej nie dziala.Jakies podpowiedzi mile widziane z gory dziekuje.
Sprawdź w dobrym załadzie VAG-iem. Tam coś ci dokładniej powiedzą. W moim przypadku pokazywało przełądowanie ciśnienia i samochód wchodził w stan awaryjny i wyłączało się turbo. Już kilka miesięcy po czyszczeniu jeżdżę i zrobiłem kilka tysięcy a silnik chodzi aż miło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Toledo ) Silnik Diesel-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.