Cześć, mam problem z którym już każdy mechanik mówi co innego i pomału eliminuje wszystkie diagnozy.
A więc tak, we wrześniu zakupiłem seata ibiza 6j,1.6 tdi 105 km 2010r, przebieg 100 tysięcy oryginalne, sprawdzane , w serwisie , książki i innego tego typu rzeczy. Jako to mój drugi samochód diesla z dpf i egr tak jak w poprzednim autku postanowiłem wyrzucić tą ekologie. mimo że wszystko było okej, poprostu samochód jest jak by żywszy bardziej bez tego. Firma renomowana z pomorskiego, która ma opinie bardzo dobrą, ogólnie znana. Po wyjeździe od nich z garażu na miasto , zaczęły się schody, samochód zaczął przerywać podczas przyspieszania oraz delikatnego puszczania gazu. Poprostu nie jest jazda płynna, przejechał się inny znajomy mechanik, no to samo stwierdzenia nie ma płynności jazdy. Po ponownej wizycie w znanym warsztacie, powiedzieli mi że komputer im wtrysk jakiś wskazuje albo pompę wysokiego ciśnienia obstawiają. Komputer u innego mechanika pokazuje wtryski są w wysmienitej kondycji. Samochód nie kopci, ma tą swoją moc ale przerywa.paliwo Verva, Nowy filtr paliwa bosha, oni twierdzą że wszystko zrobili dobrze. Komputer nie pokazuje błędów. Co lepsze szarpnięć na tempomacie nie ma żadnych , kompletnie jak się jedzie na tempomacie i sie zwalnia przyspiesza nim samochód reaguje pięknie. Każdy mechanik rozkłada ręce. Dodam że silnik zawsze odpala od strzała. gdy jest zimny silnik po paru godzinach , lub po całej nocy , po odpaleniu na postoju ma ładne obroty równe, gdy jest już po jakiejś dłuższej jeździe na postoju obroty mu lekko pracują od 900 do 700obr/min po podniesieniu maski silnikiem strasznie rzuca, po czym po chwili znowu wraca na swój tor pracy i nie ma wibracji prawie, i po chwili znowu wariuje. Nie mam pojecia co to już może być może jakieś inne wasze pomysły.?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Ibiza ) Silnik Diesel-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.