Seat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Seat Toledo ) Toledo II 1.6 16V - Ustawienie pierścienia magnetycznego



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum SEAT Forum Strona Główna -> ( Seat Toledo ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bruczi

Czytelnik



Dołączył: 30 Mar 2018
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Grodzisk Wielkopolski
Posiadane auto: Seat Toledo 2
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 30 Mar 2018, 14:30
Temat postu:

Toledo II 1.6 16V - Ustawienie pierścienia magnetycznego


Witam.
Mam spory problem. Dotyczy on Toledo II 2004 rok 1.6 16V.
Na początku samochód miał problemy z równą pracą silnika. Czasami chodził tylko na dwóch "garach". Podpiąłem pod kompa i wywaliło wypadanie zapłonów. Zostało wymienione: cewka, kable, świece. Również rozrząd był wymieniany. Niestety nadal to samo.
W końcu ojciec wziął się za ten samochód wyjął, rozebrał silnik i wymienił popychacze hydrauliczne i dwa uszczelniacze(silnik był cały w oleju,ciekło z niego). I tutaj pojawił się nowy kłopot. Po złożeniu wszystkiego do kupy samochód nie chce zapalić. Podejrzewamy, że winą jest źle ustawiony pierścień magnetyczny czujnika położenia wału(coś takiego jak to https://6.allegroimg.com/s400/014f13/49c57c75429c8cccfa405dc4e546) jednak nie mamy pojęcia jak go ustawić.
Szukałem na necie trochę i próbowaliśmy na dwa sposoby go ustawiać, ale nadal to samo.

Jest może ktoś kto już miał z takim czymś do czynienia ? A może problemem nie jest ten pierścień ?
Proszę o podpowiedź. Jeżeli potrzebne są jeszcze jakieś informacje to postaram się je podać.


Edit:
Udało się ustawić ten pierścień. Za pierwszym razem samochód odpalił, ale wystąpiło falowanie obrotów(wzrastało do 1200, spadało do 400). 3 razy tak zrobił i w końcu zgasł.
Dzisiaj ponownie samochód odpalił,obroty falowały dużo mniej, ale pojawił się inny problem. Z początku samochód chodził normalnie na 4 cylindry, po chwili natomiast przez chwilę zaczął chodzić na 3 i zgasł.

Miał ktoś taki przypadek ?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum SEAT Forum Strona Główna -> ( Seat Toledo ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Seat Toledo »

Opinie o samochodach Seat Toledo - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Toledo ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.


SeatLeon

14 800

2006r.

229 000 km

śląskie

SeatAlhambra

13 900

2006r.

344 530 km

mazowieckie

SeatAlhambra

13 900

2006r.

253 000 km

łódzkie

SeatLeon

19 800

2012r.

164 000 km

pomorskie

SeatLeon

19 700

2007r.

253 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Klub Seata Ibiza   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System