Seat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Seat Toledo ) Toledo II 1.6 16V - Ustawienie pierścienia magnetycznego



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum SEAT Forum Strona Główna -> ( Seat Toledo ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bruczi

Czytelnik



Dołączył: 30 Mar 2018
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Grodzisk Wielkopolski
Posiadane auto: Seat Toledo 2
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 30 Mar 2018, 14:30
Temat postu:

Toledo II 1.6 16V - Ustawienie pierścienia magnetycznego


Witam.
Mam spory problem. Dotyczy on Toledo II 2004 rok 1.6 16V.
Na początku samochód miał problemy z równą pracą silnika. Czasami chodził tylko na dwóch "garach". Podpiąłem pod kompa i wywaliło wypadanie zapłonów. Zostało wymienione: cewka, kable, świece. Również rozrząd był wymieniany. Niestety nadal to samo.
W końcu ojciec wziął się za ten samochód wyjął, rozebrał silnik i wymienił popychacze hydrauliczne i dwa uszczelniacze(silnik był cały w oleju,ciekło z niego). I tutaj pojawił się nowy kłopot. Po złożeniu wszystkiego do kupy samochód nie chce zapalić. Podejrzewamy, że winą jest źle ustawiony pierścień magnetyczny czujnika położenia wału(coś takiego jak to https://6.allegroimg.com/s400/014f13/49c57c75429c8cccfa405dc4e546) jednak nie mamy pojęcia jak go ustawić.
Szukałem na necie trochę i próbowaliśmy na dwa sposoby go ustawiać, ale nadal to samo.

Jest może ktoś kto już miał z takim czymś do czynienia ? A może problemem nie jest ten pierścień ?
Proszę o podpowiedź. Jeżeli potrzebne są jeszcze jakieś informacje to postaram się je podać.


Edit:
Udało się ustawić ten pierścień. Za pierwszym razem samochód odpalił, ale wystąpiło falowanie obrotów(wzrastało do 1200, spadało do 400). 3 razy tak zrobił i w końcu zgasł.
Dzisiaj ponownie samochód odpalił,obroty falowały dużo mniej, ale pojawił się inny problem. Z początku samochód chodził normalnie na 4 cylindry, po chwili natomiast przez chwilę zaczął chodzić na 3 i zgasł.

Miał ktoś taki przypadek ?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum SEAT Forum Strona Główna -> ( Seat Toledo ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Seat Toledo »

Opinie o samochodach Seat Toledo - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Toledo ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.


SeatLeon

65 900

2017r.

87 000 km

śląskie

SeatLeon

64 900

2016r.

60 091 km

kujawsko-pomorskie

SeatLeon

19 800

2012r.

164 000 km

pomorskie

SeatIbiza

25 900

2012r.

136 332 km

śląskie

SeatIbiza

27 900

2017r.

177 000 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Klub Seata Ibiza   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System