Problem dotyczy 2.0tdi kod BKD i występuje tylko i wyłącznie na postoju, w przedziale temperatury silnika ok.30-75 stopni co widać w logach GRUPA 1, blok 2 (injection quantity)
Wymieniłem gumki na wtryskach, ustawiłem zapłon +1, ustawiłem wtryski na 180stopni, wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem wiązkę wtryskiwaczy
Może ktoś wpadnie na jakiś pomysł
Witam,
miałem kiedyś taki silnik ale już nie pamiętam za bardzo szczegółów - tylko jedno mi się nasuwa: czy nie powinieneś robić logów na rozgrzanym silniku, min. 85 st.C żeby było to jakoś miarodajne? _________________ bop, Suwałki,
Seat Altea XL Style 2.0 TDI (CEGA) 2010
było: Seat Altea Stylance DSG 2,0 TDI (BKD) 2005
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Leon ) Silnik Diesel-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.