Witam.
Jestem świezy więc sie przedstawie mam na imie Tomek i niedawno stałem sie szczęśliwym posiadaczem Seata
Problem to zapalanie sie kontrolki cisnienia oleju i buczka czasami.
Mechanik wszystko pomierzył i ciśnienie podobno jest dobre oleju a mimo to czasami zaświeci sie kontrolka szczegónie jak auto nagrzeje sie to ok 90 st wtedy kontrolka piknie i gaśnie
Czujnik znalazłem wymieniłem na nowy ale niestety nie pomogło.
Mam pytanie czy silniki 1.8 20 V mają 1 czujnik oleju czy może 2?
Może ktoś sie z tym spotkał i zna temat?
Auto ma udokumentowany przebieg w niemieckiej księdze i wynosi on 175 tyś km.O co chodzi ?
Pomocy,pozdrawiam Tomek _________________ Jerek Tomaszewski
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Toledo ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.