Dołączył: 28 Wrz 2016 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Olkusz Posiadane auto: Seat Arosa 97' All
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 28 Wrz 2016, 09:36
Temat postu:
Nie chce odpalic po wymianie kopułki i kabli
Witam wszystkich, mam problem z moim światem środa silnik 1.0 37 KW 1997. Wymieniłem wczoraj kopulke i przewody i po tej wymianie auto już nie odpala, nawet teraz na starych kablach i kopulce. Pomoże ktoś ??? Może miał ktoś taki przypadek.
Re: ( Seat Arosa ) Nie chce odpalic po wymianie kopułki i kabli
Tak jak pisze kolega GT77 pomyliłeś kable między kopułką , a świecami ( kolejność zapłonu ) . Poszukaj w necie jaka jest prawidłowa kolejność i od którego wyjścia na kopułce zacząć, i tak po kolei . Na pewno odpali .
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2118 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Czw 29 Wrz 2016, 10:32
Temat postu:
Re: ( Seat Arosa ) Nie chce odpalic po wymianie kopułki i kabli
Witam.
Cytat:
Wymieniłem wczoraj kopulke i przewody i po tej wymianie auto już nie odpala, nawet teraz na starych kablach i kopulce.
Tak jak koledzy piszą, pomyliłeś kolejność ustawień i aby doprowadzić do porządku, musisz zrobić, tak: Wyjąć kopułkę z aparatu zapłonowego, następnie ustawić rozrząd na znaki, ponieważ ustawienie na znaki, będzie przypadało, w jaką stronę znajduje się palec umieszczony w aparacie, co jednocześnie będzie oznaczało w pierwszej kolejności podłączenie w kopułce kable i tak ustawione znaki podłączamy kable w kolejności 1-3-4-2, zaczynając od skrzyni biegów. Natomiast, ustawienie od rozrządu to: 4-2-1-3, samo ustawienie w kolejności, to jak kto woli i od której strony zacznie, to nie ma wielkiego znaczenia.
Jeśli nie ruszałeś aparatu zapłonowego, to silnik powinien odpalić bez problemu, a jeśli ruszałeś, to należy wraz z rozruchem silnika ustawić zapłon tak, aby silnik odpalił i jednocześnie ustawić, żeby silnik równo pracował.
Pozdrawiam. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Arosa ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.