Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość / region): Żary Posiadane auto: Seat Altea 1.6 benzyna
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 14 Sie 2016, 19:39
Temat postu:
Czym kleić guma metal w silniku ?
Witam,
Ostatnio zauważyłem, że element silnika zaznaczony na zdjęciu 1 za mocno drży.
Okazało się, że jest on zaczepione na takich 3 gumach, które eliminują nadmierne drgania.
Jedna z tych gum oderwała się (odkleiła) od takiej metalowej "podkładki" Widoczne na zdjęciu 2.
Pytanie czym to skleić żeby się trzymało i nie oderwało pod wpływem pracy silnika (temp . i warunków atm.). A może jakiś inny pomysł ?
Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 129 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Seat Toledo III 1.9 105KM BXE 2006
Piwa: 5/3
Wysłany: Wto 16 Sie 2016, 20:33
Temat postu:
Re: ( Seat Altea ) Czym kleić guma metal w silniku ?
Cześć,
tego typu elementy niestety jest bardzo ciężko skleić - kleje bardzo źle znoszą tak zmienne warunki, jakie panują w komorze silnika. Dodatkowym problemem jest wymaganie na elastyczność spoiny.
Ze swojej strony gorąco polecam sprawdzić ile kosztuje ten element w ASO i dodatkowo zweryfikować cenę używanego elementu. Może się okazać, że dobry klej będzie kosztował porównywalne pieniądze + do tego dojdzie Twój czas i ewentualne (bardzo duże) ryzyko, że spoiwo nie wytrzyma, a wtedy pieniądze wydane na klej + Twój czas... _________________ Pozdrawiam,
Re: ( Seat Altea ) Czym kleić guma metal w silniku ?
Też bym się skłaniał do tego co kolega napisał wyżej . Ale możesz spróbować DISTAL , klej dwuskładnikowy . Występuje też w odmianie "elastik" . Osobiście dwa lata temu przykleiłem u bratowej w Toyocie wentylator do ośki silniczka wentylatora chłodnicy i śmiga do dzisiaj.Ten klej to beton , ciężko w nim nawet wiercić . Nie stosuj poxi-polu . Pod wpływem temperatury mięknie i puszcza .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Altea ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.