Witam
Mam seata altea 1.6 benzyna zabrałem sie do czyszczenia odmy i przy jej skladaniu ukrecil sie gwint.
Wymienilem srube na nowa taka sama dlugosc jeden rozmiar wiekszy gwint. Po zlozeniu wszystkiego do kupy olej podcieka wlasnie z tej nowej sruby. jedyna roznica starej a nowej sruby jest taka ze jest o jeden rozmiar gwint wiekszy i ze niema po gwincie malej koncowki kaczacej srube.
i stad moje pytanie
czy sruba musi byc identyczna tzn z ta koncowka?
czy zasilikonowanie tej nowej sruby cos da?
Z gory dzieki za pomoc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Altea ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.