Witam. Mam problem z moim seatem, Altea XL 1.6 MPI 102 km.Miesiąc temu podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka EPC + Kontrola Trakcji, samochód stracił moc. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu problem znikł, aż do wczoraj. Taka sama sytuacja z tym, że dzisiaj stało się to samo. Nadmieniam, że problem wystąpił po umyciu samochodu. Co może być przyczyną ? Jakiś czujnik, a może coś jest nie tak z przepustnicą? Proszę o pomoc.
Dołączył: 27 Lip 2016 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Seat Leon II 1.6
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 01 Sie 2016, 15:31
Temat postu:
Re: ( Seat Altea ) Kontrolka EPC + Kontrola Trakcji i brak mocy
Coś Ci się wyjasniło?
Ten sam problem, podobnie zastanawiam się nad tym czy woda nie miała wpływu sytuacje.
Niefartownie w trasie złapało mnie oberwanie chmury, musiałam przejechać przez dwa jeziora na drodze zanim dało się gdzieś zjechać. Mechanik przejrzał auto, mówi że na farcie, ale nic nie zalane. 4 dni później kontrolka EPC i kontrola trakcji, brak mocy. Zgasiłam silnik, odpaliłam - kontrolki czyste, po 100m znów się zapaliły. Po kolejnym odpaleniu silnika, tego samego dnia, kontrolki ok, po przejechaniu kilku metrów do dwóch pierwszych - doszła kontrolka silnika.
Elektromechanik podłączył komputer, wyszło na to że przepustnica coś charczy, błędy wyzerowane, kontrolki się nie zapaliły, mam za sobą 150km, odpukać - dalej nic. Przede mną trasa do Austrii i zastanawiam się czy czeka mnie jeszcze wydatek, czy wystarczy czyszczenie przepustnicy? A może to po tej historii z wodą i temat się nie odświeży? Po jakim czasie wracał problem z kontrolkami? Gosciu powiedział mi że może być tak że zapalą się jutro a może być tak że przejadę dwa lata jeszcze na tej przepustnicy... Świetna odpowiedź
Samochód mam od roku, więc ciężko mi ocenić sytuację samej. Jak na razie samochód jakoś wielce naprawami nei zaskakiwał, raczej klasyka. Macie doświadczenia? Ktoś coś więcej powie?
Re: ( Seat Altea ) Kontrolka EPC + Kontrola Trakcji i brak mocy
Trochę odkopię temat, u mnie w Toledo 2.0 FSI Była wina wypadania zapłonu siadła cewka a właściwie przy okazji 2 cewki.cewka była cała zardzewiała w gnieździe świecy była woda która dostwała się z podszybia i z mokrego wygłuszenia.Wygłuszenie zdjąłem, odprowadzenie wody zrobiłem wężykiem na zderzakFSI nie ma osłonki od góry na cewki więc zrobiłem taką osłonkę z cienkiej blaszki by przy ulewach nie zalewało cewek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Altea ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.