Witam, dwa dni temu zaczęły się dziwne objawy dotyczące wspomagania. Po odpaleniu silnika świeciła kontrolka wspomagania ale wszystko działało. Po ponownym odpaleniu juz się nie pojawiła. Wczoraj kontrolka gasla kilka sekund po odpaleniu, a wspomaganie zniknęło. Kolejne odpalenie silnika pomogło. Dzisiaj uruchomienie silnika nie pomagało, dopiero ruszenie z miejsca i przejechanie nawet nie całego metra. Jakieś pomysły co to może być? A i dzisiaj dodatkowo zaczal mogąc komunikat INSP na miejscu dziennego przebiegu. Czyżby siadala pompa?
Witaj .. chodzi o wspomaganie kierownicy?, jeśli tak to na pierwszym miejscu zobacz sobie poziom płynu w zbiorniczku, jeżeli jest tyle jak ma być to kolejną rzeczą jest sprawdzenie bezpieczników ale nie tych głównych lecz tych ''silnikowych '' znajdują się one przy akumulatorze w pokrywie ''chodzi o takie metalowe blaszki zwróć sobie na nie uwagę lubią się czasem przepalać ... ''te zwykłe też sprawdź
a jeśli chodzi o komunikat INSP ''a uważasz że jeszcze nie czas aby zaczął mrugać '' to jest taki trik który go skasuje
pokrętło od zegara, naciskasz go . Ale po kolei.
włączasz zapłon wciskasz to pokrętło ''trzymasz go '' wyłączasz zapłon '' pokrętło cały czas' naduszając ' ponownie włączasz zapłon i trzymasz .... zacznie mrugać ( zresetuje się ) puszczasz , wyłączasz zapłon , włączasz i powinno działać
Z innego forum
1.Przycisnąć i trzymać przycisk kasowania licznika dziennego
2.Włączyć zapłon cały czas trzymając w/w przycisk
3.Po włączeniu zapłonu(bez uruchamiania silnika) w/w przycisk należy trzymać 10 sekund
4.Po 10sek. powinno pojawić się wskazanie "0,0"
5.Wyłączyć zapłon
6.Po robocie.
lub to
1) wciskamy przycisk kasowania kilometrów-przekręcamy kluczyk (świeci się napis "service")
2) jednocześnie przekręcamy przycisk kasowania kilometrów i wciskamy go widzimy "00000"
3) uaktywnia się pierwsza pozycja "0" przekręcając przycisk kasowania kilometrów w prawo ustawiamy wartość (przyciśnięciem 'pzp' przechodzimy do kolejnej pozycji)
po zakończeniu ustawień przekręcamy kluczyk w pozycje wyłączony
nie pamiętam którą opcje zastosowałem u siebie
a z tym wspomaganiem, przerabiałem tydzień temu daj znać jak poszło
( i ewentualnie jak to nie to, to napisz co było przyczyną )
Witam. Zapomnialem o temacie, w kazdym razie rozwiazaniem problemow ze wspomaganiem byl ALTERNATOR zdziwilo mnie to bardzo ale opinia postawiona przez rekomendowanego mechanika okazala sie trafna, po wymianie na nowy problem zniknal calkowicie. Podawal za malo pradu na wolnych obrotac co tez powodowalo nie zalaczanie sie wspomagania. To dlatego ruszenie powodowalo jego uruchomienie sie. Dziwne, a jednak najbardziej trafiona diagnoza. Co do komunikatu INSP, usuniety zostal wlasnie przyciskiem kasowania przebiegu. Pozdrawiam oraz dziekuje za odpowiedzi )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.