Witam. Chciałbym prosić kolegów o informacje w jaki sposób można w tym samochodzie naszpanować pasek wieloklinowy który napędza alternator , pompę wody i pompę wspomagania kierownicy.
Byłem zmuszony na mały patent w tym samochodzie z powodu rozsypania się pompy wspomagania kierownicy, mianowicie patent polegał na tym że wyjąłem ją całkowicie ja całkiem a pompę wody i alternator połączyłem z silnikiem przy pomocy odpowiednio krótszego paska wieloklinowego, pasek tak dobrałem że wskoczył mi na miejsce z wielkim trudem, ale jak już był na swoim miejscu to jest teraz za wolny i z tego powodu chciałbym go trochę naszpanować tylko nie wiem jak to można zrobić ba w tym samochodzie tak jest wszystko naładowane na kupę że basek w raz z kołami na których się znajduje jest kilka centymetrów od ramy samochodu i nie ma tam teoretycznie żadnego dostępu, widzę tam w prawdzie jakiś szpanier w postaci rolki ale nie ma do niego żadnego dostępu, tak na marginesie ciekawy jestem jaki mądry projektował ten samochód. Na pewno będziecie się zastanawiać po jakiego licha rabie takie kombinacje jak prościej było by kupić nawą pompę wspomagania za 250 300 zł. i zrobić to jak powinno to być zrobione, gdybym pył w Polsce to tak bym na pewno zrobił ale że na razie jestem w Grecji i nie mam zamiaru tym złodziejom płacić za pompę 170 Eur tym bardziej że za miesiąc mam w planie wyjazd do Polski i u nas sobie kupie pompę za rozsądną cenę, ale żeby przez ten jeszcze miesiąc żona miała jeszcze czym jeździć to jestem zmuszony odstawić taką prowizorkę, tylko prosił bym was bardzo o instrukcje od naszpanawać tym pasek w tym niewdzięcznym do pracy samochodzie gdzie wszystko tak tam jest naładowane na kupę.
Przepraszam jak zamieściłem moje pytanie w nie odpowiednim miejscu ale na prawde nie wiediałem w jakim dziale to napisać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Arosa ) Silnik Diesel-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.