Witam,
Chciałem prosić o pomoc.
Posiadam fabryczny autoalarm (montowany z tego co wiem w salonie). Do auta posiadam 1xkluczyk z pilotem i 1x kluczyk bez pilota.
Jeśli zamknę auto pilotem, następuje zazbrojenie autoalarmu. Jednak jak wczoraj chciałem otworzyć drzwi manualnie z kluczyka , to po otwarciu drzwi załącza się syrena autoalarmu (obydwoma kluczykami to samo).
W takim wypadku jeśli z auta korzystają 2 osoby to osoba z drugim kluczykiem(bez pilota) nie może rozbroić alarmu. Pozostaje zamykanie auta manualnie kluczykiem.(..ale po co wtedy autoalarm:) )
Sprawdzałem drugi kluczyk. (immo działa, auto zapala.)
Posiadam od kolegi kabelek K+CAN+UDS i VDCS i udało mi się sprawdzić że tylko te 2 kluczyki (Immobilizer) są wkodowane do auta.
Stąd mój pomysł aby zakupić surowy pilot-scyzoryk i go wkodować do auta (słyszałem że podobno Immo można wydłubać z drugiego kluczyka, bo podobno z kodowaniem nowego problem). Z rozeznania w Płocku:
a.Koleś w Płocku powiedział mi że jemu wynika że pilot nie dzielony to powinien być ten sam co od VV Touareg'a, ale nie był pewien (280zł sam pilot)
b. Drugi koleś w Carrefour Płock rzucił 650zł (komplet klucz+pilot+immo) ale specjalnie nawet się kluczykowi nie przyjrzał..mówił że to tanio....
c. Seat Maran i Kometa ok 690zł +2tygodnie (komplet pilot,klucz,nowe immo)
Stąd moje pytanie do Was, ponieważ szukałem tu i na kilku forach, jaki kluczyk mam zakupić, czy taki jak poniżej z allegro? Czy w tym modelu procedura wkodowania pilota wciąż taka sama jak w innych opisach(starszych modelach??
Posiadam kluczyk jak poniżej (434MHz) Minimalnie się różni bo jest nie dzielony na pół i ma diodę na końcu pilota, reszta podobnie.
Korci mnie żeby kupić na allegro dzielony 434Mhz (np. http://allegro.pl/pilot-hlo-1k0-959-753g-hlo-1k0-959-753-g-434mhz-i4920381846.html) ale te nr katalog. wogóle nie odpowiadają tym na kluczyku. Koleś nie odpisał na maila..:/
Z góry dziękuję za pomysły
Pozdrawiam Radek _________________ Pozdrawiam RG
Witaj,
Dzięki za odp.
Problem w tym że na Alledrog nie widziałem oryginalnego kluczyka do Seata, a nie jestem pewien który będzie pasował (która końcówka nr pilota)
Pzdr Radek _________________ Pozdrawiam RG
Najlepiej użyj szukajki w google wpisz swoj nr pilota i powinno wyskoczyć Ci jaki pilot bedzie wspólpracował i taki kupić.Czestotliwośc musi byc ta sam czyli 434 MHz.Przelożyć pastylke z twojego kluczyka do nowego,sychronizacja pilota z modułem komfortu i powinno hulać.Ja np. mam leona a pilota(scyzoryk)mam od passata i wszyystko gra.Napisz oznaczenie twojego pilota to pomoge szukac.
Witaj.
Z tego co się dowiedziałem w SEAT Maran do modelu 6j z 2012 jest nr. katalogowy to 7N5 837 202 H (434Mhz). U nich też nowy, dorobiony kluczyk+nowe immo za 550zł+150zł kodowanie.
Dziś wylicytowałem taki jak poniżej:
http://allegro.pl/volkswagen-seat-pilot-kluczyk-oryginal-i4967452900.html HLO 1K0 959 753 N, 434 Mhz, Hella
Pozostaje kwestia dokupienia i doszlifowania kluczyka. Najpierw jednak spróbuję pilot wkodować. Jeśli pójdzie OK, to dokupię surowy grot i wezmę się za wyjęcie immo.
Czy wyjęcie Immo wymaga poważnego rozbebeszenia starego kluczyka (kluczyk bez pilota)?
Dostałem też ofertę na 7N5 837 202 H (434Mhz), niestety tylko do dzisiaj, bo podobno inny klient się pytał. Pilot i surówka klucza za 280zł. Trochę się waham ale narazie wolę wydać 100zł niż 280:)
A który rocznik tego Twojego Leona? Bo koleś a Seat Maran mówił że po 2006/2008? roku coś zmieniali z kluczykami. Np mówił że opcja parowania bez komputera (z jednym kluczykiem w stacyjce) już podobno nie działa.
Czy pocedura jest podobna do http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw-remote-matching.html ?
Dam znać co i jak gdy go dostanę w ręce
Dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam Radek _________________ Pozdrawiam RG
W nowszych autach chyba recznie nie zsynchronizuje pilotów pozostaje synchronizacja vagiem.
Aby wyciagnąć pastylkę musisz rozpołowić kluczyk i delikatnie podważać ją igłą lub nożykiem tylko delikatnie bo może być przyklejona.
a grot możesz przełożyć pod warunkiem odpowiedniego doszlifowania miejsca łączenia grota z nowym pilotem .
Witaj.
Ale mówisz żeby wyjąć stary grot z kluczyka bez pilota?
Czy kupić tylko tą surową końcówkę dokupić i dorobić?
musze niestety tydzień poczekać na pilota...
Odezwę się jak dostanę.
Pozdrawiam Radek _________________ Pozdrawiam RG
Z tego kluczyka co bedziesz wyciągał pastylkę immo możesz wyciągnąć grot, jest chyba zalany w plastiku.Jak uda ci sie wyciagnąć grot to nalezy ładnie doszlifować tę część grota która bedzie wsuwana w nowy pilot-zaoszczędzisz jakieś 50-100zl bo niebedziesz musiał kupować i frezować nowego grota.
Jak dostaniesz pilota to najpierw sprobuj go zsynchronizować a pozniej bierz sie za grot.
Witam,
Nareszcie doręczono kluczyk i dziś miałem chwilę aby się pobawić.
Niestety "pod górę"..
1.Kluczyk bez pilota w stacyjce, zapłon włączony. Najpierw zrobiłem auto skanowanie modułów w VCDS.
2. Wszedłem w moduł 09-Centr.Elect. -> Kanał 01 - wartość 0 -(chociaż mam 1 oryginalny pilot zakodowany)
3. Nie mogę zmienić wartości na inna ( zmiana z 0 na dowolną wartość powoduje dezaktywację klawiszy TEST/SAVE)
4. Podkorciło mnie i w channel wpisałem wartość 0 - ->SAVE (miałem nadzieję że pomoże). UPS mój oryginalny pilot przestał działać....
5. Potem w Channel 1 próbuje zmienić z 0 na inną ale VCDS zachowuje się tak jak w pkt3.
6. wpisuję poprostu 0 i SAVE. Wtedy kliknąlem na oryginalnym pilocie "Otwieranie"" i mignęły kierunkowskazy:). Na pilocie z allegro nic się takiego nie dzieje podczas wciskania.
7. Przy włączonym zapłonie wychodzę z auta i mój oryginalny pilot nie działa.
8. Potem potem próbowałem jeszcze raz ale bez rezultatu. Więc wkurzony włożyłem oryginalny pilot do stacyjki zapaliłem i zgasiłem auto. Działa więc myślę ide do domu ....na tarczy...
9. Ale wychodząc wciskam klawisz na oryginalnym pilocie ...i działa... używany z allegro nie otwiera zamka..
No i teraz mam dylemat czy ten używany nie działa? (Led miga, jutro wymienię baterię )
czy inny model pilota będzie działał z Ibizą 6j 2012?
No i czy wpisywanie wartości 0 w rejestrze 01 to skuteczny pomysł (http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw-remote-matching.html mówi o liczbie= ilości kluczy do zakodowania)
Witam,
Jak się człowiek sam nie weźmie to nikt za niego nie zrobi no i.....
Jednak problem parowania to była wina baterii w używanym pilocie.
Wczoraj udało mi się sparować oba kluczyki.
Także info dla wszystkich jest takie : Ibiza 6J z oryginalnym pilotem 7N5 837 202 H (434Mhz), da się sparować z zamiennikiem HLO 1K0 959 753 N (VW )
Contents [hide]
1 Information
2 Coding
3 Adaptation
3.1 Channel 000: Remote Control Clearing
3.2 Channel 001: Remote Control Matching
3.3 Channel 099: Factory Mode
4 Replacement
Information
Make sure to have all Doors unlocked, otherwise this Control Module may not communicate with VCDS!
The Comfort System known from earlier Models has been integrated with the Central Electronics / Body Control Module (BCM) and is no longer available as a separate Address/Module. All related Diagnostics/Settings have to be performed via Central Electronics / Body Control Module (BCM).
The Door Electronics Modules known from earlier Models have been integrated with the Central Electronics / Body Control Module (BCM) as sub-systems and are no longer available as separate Address/Modules. All related Diagnostics/Settings have to be performed via Central Electronics / Body Control Module (BCM). In the NAR Market this configuration can be identified with PR Code: AW0 Version (low)
The Steering Wheel Electronics Module known from earlier Models is no longer installed. On vehicles with a Multi-Function Steering Wheel (MFSW) , the sub-system module is available for related Diagnostics/Settings. In the NAR Market this configuration can be identified with PR Code: AW0 Version (low)
Coding
Coding information is found using the Long Coding Helper while connected to the vehicle with VCDS.
When replacing a module it is critical to save the original coding and transfer it to the new module.
Adaptation
The complete list of Adaptation Channels are documented while connected to the vehicle with VCDS. The most common channels are noted below for common repair reference:
Channel 000: Remote Control Clearing
This Adaptation Channel is used to clear all matched Remote Controls.
Channel 001: Remote Control Matching
Start Matching new/additional Remote Controls by entering 0, then Test and Save the New Value.
Press and hold the Unlock button for at least one second on the Remote Control you want to add, the Blinkers will light up to confirm the Adaptation Process of each Remote Control.
If matching several remotes the one in the ignition during the adaptation may be the only one that confirms with the blinkers. If this is the case, repeat the process after swapping the key used in the ignition to match the next one.
Notes:
If the new remote(s) will not adapt to the module it may be necessary to clear all old remotes using the Remote Control Clearing procedure.
If the Central Locking is not working properly and the new remote(s) will not adapt to the module make sure Factory Mode is deactivated as described below. Factory Mode is only applicable to New modules
If problems are encountered with this procedure registered customers can contact us directly. Please send the complete Auto-Scan with the repair history details.
"
Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 7H0-937-08x-09.clb
Part No SW: 7H0 937 089 F HW: 7H0 937 089
Component: BCM T5GP Li4 H50 0254
Revision: BS050001 Serial number: 0465 351111031
Coding: 7C882BE88873010001300EF06FCB8EC80FC0602F608C2049200000000000
Shop #: WSC 64564 324 38760
VCID: 397D29D70C7D
Także teraz biorę się za przekładanie immo z kluczyka bezpilotowego no i doszlifowania klucza.
Piszę rozwiązanie to może się komuś przydać w przyszłości.
Pozdrawiam Radek _________________ Pozdrawiam RG
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Ibiza ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.