Posiadam Seata Leona II z silnikiem benzynowym MPI 1,6 102 konie. Czasem przy odpalaniu zimnego silnika obroty zafalują do 1200 - 1400 i od razu spadną do poziomu około 900 obrotów. Takie dziwne zafalowanie zdarza się w temperaturach poniżej +5 stopni. W mrozach sytuacja identyczna z tym, że czasem zacznie solidnie falować i jak nie zgaśnie wszystko po chwili będzie ok., ale jak zgaśnie to jest problem z ponownym odpaleniem silnika. Po długim kręceniu jak odpali ciężko wchodzi na obroty. Problemy z odpalaniem zaczęły się poprzedniej zimy przez okres letni było ok. a teraz ponownie wróciły.
Wymieniłem świece , wyczyściłem przepustnicę oraz przeprowadziłem jej adaptację. wskazania czujnika temperatury zostały sprawdzone w temperaturach około 0 stopni i pokazuje temperarurę dobrą. Dodatkowo zaobserwowałem, że obroty na sanu zawsze wahają się w granicach 900 obrotów niezależnie czy odpalam w garażu w wyższych temperaturach czy na zewnątrz w niższych
Dołączył: 06 Mar 2014 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Tarnów Posiadane auto: Seat Leon
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 13 Mar 2014, 13:46
Temat postu:
Re: Problem z odpalaniem zimnego silnika
kris111111 napisał:
Posiadam Seata Leona II z silnikiem benzynowym MPI 1,6 102 konie. Czasem przy odpalaniu zimnego silnika obroty zafalują do 1200 - 1400 i od razu spadną do poziomu około 900 obrotów. Takie dziwne zafalowanie zdarza się w temperaturach poniżej +5 stopni. W mrozach sytuacja identyczna z tym, że czasem zacznie solidnie falować i jak nie zgaśnie wszystko po chwili będzie ok., ale jak zgaśnie to jest problem z ponownym odpaleniem silnika. Po długim kręceniu jak odpali ciężko wchodzi na obroty. Problemy z odpalaniem zaczęły się poprzedniej zimy przez okres letni było ok. a teraz ponownie wróciły.
Wymieniłem świece , wyczyściłem przepustnicę oraz przeprowadziłem jej adaptację. wskazania czujnika temperatury zostały sprawdzone w temperaturach około 0 stopni i pokazuje temperarurę dobrą. Dodatkowo zaobserwowałem, że obroty na sanu zawsze wahają się w granicach 900 obrotów niezależnie czy odpalam w garażu w wyższych temperaturach czy na zewnątrz w niższych
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Leon ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.