Cześć , trochę obadałem silnik w moim seacie , sprawdziłem przewody , kopułkę i palec, krokowy też działa ale mam wątpliwość bo bez niego obroty są na poziomie 850obr/min ale nierówne (co normalne) ale gdy go z powrotem podłącze obroty są równe lecz mają około 1200obr/min i tak cały czas sobie chodzi.
Zauważyłem też że gdy chodzi na wolnych obrotach i dodam tak z pół cm gazu (troszeczkę) to silnik przerywa , słychać pyrkanie co chwilę (jak by się dławił czy co ) i do tego jak zacznę naciskać hamulec (pompować nim) to silnik jeszcze bardziej głupieje i w końcu gaśnie , uważam że to ma związek z gaśnięciem podczas hamowania , dojeżdżania do skrzyżowania /zakrętu.
Sprawdzałem serwo i gdy odpalę z wciśniętym hamulcem , on opada więc chyba jest ok , na przewodzie podciśnienia też nie widać uszkodzeń , pęknięć, pomożecie mi ? , podpada mi to że on ma wysokie obr na jałowym , jeszcze z 3 lata temu miał około 800/900obr/min i chodził cichutko.
Dodaję filmik , by bardziej było wiadomo o co chodzi
Obejrzyj sobie jeszcze dobrze przewód podciśnienia na łączniach dwa dni temu miałem z takim problemem punto okazało się po przejrzeniu że z jednej strony na łączeniu przewód przepuszczał i dawał lewe powietrze co powodowało gaśniecie silnika przy hamowaniu
Przewód sprawdzałem, nawet całkowicie go odłączyłem i zatkałem króciec kolektora - nadal to samo , połączenie sprawdziłem , są ok.
Sprawdziłem też przepustnice - jest czyściutka, przewody podciśnienia biegnące od niej też (te cienkie) są ok tak samo zawór ciepłego powietrza przy dolocie filtra.
Odmę też czyściłem i wyraźnie drożna bo wieje powietrzem z tego przewodu. Wymieniłem my świece na nowe (4 elektrodowe) Bosch Yttrium ale to nic nie zmieniło , przewody WN sprawdzałem i też są ok.
Sprawdzałem krokowy - jest ok , trzpień się wysówa ale mam obawy bo cały czas trzyma przepustnicę otwartą ,dziś zamierzam go wymontować , może się zacina. Seat Dostał też nowy filtr powietrza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Ibiza ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.