Witam
chciałem przedstawić moją sytuacje która zdarzyła sie kilka dni temu. Jechałem autem do pracy i jadac za dużym autem kamień strzelił spod kół prosto w moja szybę. Dokładne uszkodzenie w polu widzenia lewego oka a tak się składa ze mam miesiąc do końca (MOT)przeglądu. Po oględzinach mojej umowy z ubezpieczalnia okazało się że mam ubezpieczenie (widescreen cover) od uszkodzeń szyby. Oczywiście skorzystałem z tej opcji i chciałem pokazać tak z ciekawości dla was przyrząd i jak to wyglądało podczas naprawy. Naprawa trwała ok 30 minut. A koszty pokryła firma ubezpieczeniowa.
niestety zdjęcia uszkodzonej szyby nie posiadam.
Dla ciekawskich takie urządzenie do wyeliminowania odprysków kosztuje 1500 Funtów, a do tego produkty czyli kleje pasty itd
Pozdrawiam forumowiczów Guczi
Zawsze widac, jak po ugryzieniu komara )element nie bedzie w 100% przezroczysty. Oni odprysk najpierw przewiercaja na wylot, i szlifuja aby byly malo ostrych krawedzi, (aby zmniejszyc naprezenia powstajace podczas naprawy) potem ten otworek jest wypelniany zywica. Musi zostac slad, lepiej jednak naprawic takie cos z racji, ze trzymanie pekniecia wczesniej czy pozniej spowoduje jego dalsze pekanie, szyba przednia jest elementem nosnym i przenosi sporawe obciazenia.
Zawsze widac, jak po ugryzieniu komara )element nie bedzie w 100% przezroczysty.
Oni odprysk najpierw przewiercaja na wylot, i szlifuja aby byly malo ostrych krawedzi, (aby zmniejszyc naprezenia powstajace podczas naprawy) potem ten otworek jest wypelniany zywica. Musi zostac slad, lepiej jednak naprawic takie cos z racji, ze trzymanie pekniecia wczesniej czy pozniej spowoduje jego dalsze pekanie, szyba przednia jest elementem nosnym i przenosi sporawe obciazenia.
Co do odpowiedzi nie do konca sie zgadzam. Ponieważ przezroczysty jest i to w dużym % na pewno nie w 100 ale w 90% na pewno.
Co do przewiercenia na wylot to też sie nie zgadzam bo gdyby przewiercił na wylot takowej szyby juz by nie naprawił i nadawala sie do wymiany z tego względu iż szyba zbudowana jest z 3 warstw nastpena warstwa to plastikowa warsta i znowu szyba wewnetrzna. Rozmawialem z serwisantem w tej sprawie i powiedział ze gdyby była dziura na wylot to nic by nie zrobił tylko szyba była by do wymiany.
Otworek jest napełniany żywico podobnym klejem. Tak czy inaczej Szyba jest naprawiona Nie mowie ze nie widac w 100% bo lekko widać od środka lekki rozprysk. W najbliższym czasie postaram sie zrobić zdjęcie pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Altea ) Manuale
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.