Mam problem ze swoim seatem chodzi o to że po włączeniu zapłonu kontrolka ciśnienia oleju zapala się i gaśnie po chwili jeżeli nie zapale samochodu od razu po jej zgaśnięciu, to ona zapala się i mruga ąz do momentu gdy nie odpalę samochodu wtedy gaśnie po chwili.Gdy włączę zapłon i odpale samochód zaraz po zgaśnięciu wszystkich kontrolek to wtedy nie zapala się ta kontrolka ponownie.
Czy to jest coś poważnego czy tak powinno być dodam ze podczas jazdy kontrolka nie mruga.
Dołączył: 18 Lip 2009 Posty: 477 Skąd jesteś (miejscowość / region): Polska Posiadane auto: była Altea 1,9tdi 2009 jest VW Sportsvan 2016; Mii 2014
Piwa: 21/0
Wysłany: Sob 19 Kwi 2014, 12:16
Temat postu:
Re: Mruga kontrolka ciśnienia oleju....
domino10 napisał:
Witam, jestem tu nowy więc witam wszystkich.
Mam problem ze swoim seatem chodzi o to że po włączeniu zapłonu kontrolka ciśnienia oleju zapala się i gaśnie po chwili jeżeli nie zapale samochodu od razu po jej zgaśnięciu, to ona zapala się i mruga ąz do momentu gdy nie odpalę samochodu wtedy gaśnie po chwili.Gdy włączę zapłon i odpale samochód zaraz po zgaśnięciu wszystkich kontrolek to wtedy nie zapala się ta kontrolka ponownie.
Czy to jest coś poważnego czy tak powinno być dodam ze podczas jazdy kontrolka nie mruga.
Raczej to nie poziom oleju tylko problem z czujnikiem ciśnienia oleju. Może dawać niewiarygodne sygnały. Najpierw bym sprawdził wtyczkę elektryczną przy czujniku ciśnienia oleju - wypiąć, zobaczyć jak wyglądają styki i przewody przy wtyczce, a potem wpiąć. Jeśli to nie pomoże to potem można wymienić czujnik ciśnienia oleju lub podpiąć pod komputer, aby zobaczyć co się dzieje - w zależności od tego co wyjdzie taniej.
Raczej to nie poziom oleju tylko problem z czujnikiem ciśnienia oleju. Może dawać niewiarygodne sygnały. Najpierw bym sprawdził wtyczkę elektryczną przy czujniku ciśnienia oleju - wypiąć, zobaczyć jak wyglądają styki i przewody przy wtyczce, a potem wpiąć. Jeśli to nie pomoże to potem można wymienić czujnik ciśnienia oleju lub podpiąć pod komputer, aby zobaczyć co się dzieje - w zależności od tego co wyjdzie taniej.
Czyli sugerujesz, że jak miga kontrolka oleju to nie warto najpierw sprawdzić jego poziomu by wykluczyć taką przyczynę ?
Spokojnie , sprawdzasz poziom oleju i jest OK. Przekręcasz kluczyk i kontrolka zapala się i gaśnie . Potem kontrolka miga do chwili uruchomienia silnika , po uruchomieniu gaśnie . Wszystko jest OK. Do chwili uruchomienia silnika komputer sygnalizuje że system jest gotowy a ciśnienia oleju brak bo silnik jeszcze nie jest uruchomiony . Po uruchomieniu jest ciśnienie kontrolka gaśnie . Jak masz wątpliwości to podjedź do mechanika i niech sprawdzi czy po uruchomieniu silnika ciśnienie oleju jest prawidłowe i czy nie ma spadków ciśnienia podczas pracy silnika . Problem by był jakby kontrolka paliła się po uruchomieniu silnika lub zapalała w trakcie pracy silnika. Pozdrawiam .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Altea ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.