Seat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Seat Toledo ) logi dynamiczne analiza



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum SEAT Forum Strona Główna -> ( Seat Toledo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KRIS17

Dyskutant



Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 52
Skąd jesteś (miejscowość / region): PŁOCK
Posiadane auto: SEAT TOLEDO II 1.9TDI 110KM ASV rocz.2001
Piwa: 0/2
Wysłany: Wto 10 Kwi 2012, 18:34
Temat postu:

logi dynamiczne analiza


Proszę o analizę logów dynamicznych. Samochód przechodzi w tryb awaryjny. Wyskakuje błąd 17965 (zbyt duże ciśnienie doładowania). Sytuacja ma miejsce zawsze po zimie, kiedy jeżdżę tylko w mieście. W lato standardowo go po trasie "przepędzam" i jest OK. Raczej zapiekają się łopatki - ale nie chce turbiny dawać do czyszczenia nie będąc pewny bo to duży koszt a okaże się że to coś innego. Logi robiłem 003 i 008 razem, a później 010 i 011. Robiłem je na 3 biegu zaczynając od 1500 obr i wciskając pedał gazu na maksa. Kończyłem kiedy łąpał notlaufa około 3300 obr. Elektryka cała wyłączona, błąd za każdym razem kasowany przed logami. Będę wdzięczny za porady

03
TIME ENGINE SPEED MAF (secifiied) MAF (actual) EGR duty cycle [%]
0,01 1554 380 355 53,8
0,66 1596 695 400 45,4
1,32 1680 745 800 4,8
2,02 1848 850 1100 4,8
2,75 2037 850 1225 4,8
3,45 2205 850 1255 4,8
4,10 2352 850 1270 4,8
4,78 2499 850 1255 4,8
5,44 2646 850 1275 4,8
6,12 2793 850 1235 4,8
6,83 2919 850 1190 4,8
7,52 3045 850 1160 4,8
8,18 3150 850 1150 4,8
8,84 3255 850 1120 4,8


08
TIME ENGINE SPEED I.Q. Driver's req I.Q. via rpm(Torq) I.Q. via air mass
0,32 1575 10,6 39,6 20,4
1,00 1638 33,0 40,2 33,4
1,66 1764 43,6 41,4 43,4
2,39 1953 45,0 42,2 44,2
3,11 2121 44,8 41,6 44,4
3,78 2289 44,6 41,4 44,4
4,44 2457 44,4 41,2 44,0
5,10 2583 44,4 41,0 43,8
5,76 2709 44,2 40,8 43,8
6,47 2856 44,0 40,6 43,6
7,19 2982 44,0 40,4 43,4
7,86 3108 43,8 40,2 43,2
8,52 3213 43,8 40,0 43
9,19 3276 43,8 40,0 43

010
TIME MAF SENSOR Atmos. Pressure Manifold Pressure Throttle [%]
0,62 425 989,4 1203,6 30,2
1,26 750 989,4 1509,6 100
1,92 1030 989,4 2111,4 100
2,63 1215 989,4 2499,0 100
3,35 1265 989,4 2560,2 100
4,05 1260 989,4 2570,4 100
4,70 1260 989,4 2560,2 100
5,36 1255 989,4 2570,4 100
6,04 1205 989,4 2560,2 100
6,72 1185 989,4 2560,2 100
7,45 1160 989,4 2570,4 100
8,12 1145 989,4 2570,4 100
8,78 1110 989,4 2560,2 100
9,44 980 989,4 2560,2 100


011
TIME ENGINE SPEED Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v
0,30 1554 1091,4 1183,2 40,6
0,94 1617 1866,6 1285,2 25,9
1,60 1764 1948,2 1785,0 45
2,26 1932 1999,2 2356,2 73,7
2,99 2142 1999,2 2560,2 86,9
3,71 2310 1999,2 2570,4 94
4,38 2499 1999,2 2560,2 94,4
5,04 2646 1999,2 2560,2 94
5,70 2793 2009,4 2560,2 94,4
6,37 2919 2009,4 2570,4 94
7,09 3066 2019,6 2560,2 94,4
7,80 3213 2029,8 2560,2 94,4
8,46 3339 2029,8 2560,2 94,4
9,12 3402 2040,0 2570,4 92,4



[/b]


Ostatnio zmieniony przez KRIS17 dnia Sro 11 Kwi 2012, 22:01, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
marcin 82
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 2143
Skąd jesteś (miejscowość / region): KRA....
Posiadane auto: leon,1.6 16v AZD.LPG,2001r/ focus 2,0 tdci 2010 titanium
Piwa: 84/3
Wysłany: Wto 10 Kwi 2012, 18:47
Temat postu:

Re: ( Seat Toledo ) logi dynamiczne analiza


Proszę poprawić temat (nie piszemy dużymi literami)
Powrót do góry
szymekgd

Auto Maniak



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 1781
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia
Posiadane auto: Seat Toledo AFN
Piwa: 72/5
Wysłany: Wto 10 Kwi 2012, 18:58
Temat postu:

Re: ( Seat Toledo ) logi dynamiczne analiza


Brak sterowania turbina lub kierownice, sprawdz reka jak chodzi ciegno gruchy, 100% pewnosc zyskasz rozpinajac je od turbiny i ruszajac wajcha kierownic. Przeladowanie jest od samego dolu, wiec stawiam, ze kierownice stoja na 99%
_________________
pozdr. Michal
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
KRIS17

Dyskutant



Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 52
Skąd jesteś (miejscowość / region): PŁOCK
Posiadane auto: SEAT TOLEDO II 1.9TDI 110KM ASV rocz.2001
Piwa: 0/2
Wysłany: Sro 18 Kwi 2012, 22:01
Temat postu:

Wizyta u elektromechanika


Witam

Próbowałem sam sprawdzić czy sztanga się rusza - ale ręka się ciężko mieści. Wydawało mi się że łopatki zapieczone. Umówiłem się wstępnie na czyszczenie. Mechanik wcześniej wziął go jeszcze na diagnozę i stwierdził że sztanga chodzi OK. Zrobiliśmy logi dynamiczne dwa razy. Następnie coś ustawiał przy turbinie (czy gruszce). Mówił o jakiejś sprężynce, która traci swoją elestyczność i coś regulował. Zobaczę jak będzie chodził. Na pewno znikło to o czym mu jeszcze mówiłem czyli tzw. "lekkie charczenie" (mechanik tak to nazwał). Mi się wydawało że to jakby zasysanie powietrza, zwłaszcza przy zmianie biegów, choć niekoniecznie (zdarzało się czasami). Skasowałem mnie tylko 100 zł. Wszyscy z firmy jeżdżą do niego na chipowanie i diagnozy komputerowa (pracował kilka lat w serwisie skody a od dwóch lat założył własną działalność). Co wy sądzicie o jego diagnozie
Powrót do góry
szymekgd

Auto Maniak



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 1781
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia
Posiadane auto: Seat Toledo AFN
Piwa: 72/5
Wysłany: Czw 19 Kwi 2012, 08:11
Temat postu:

Re: ( Seat Toledo ) logi dynamiczne analiza


Ciekawa diagnoza, auto nie lapie juz trybu awaryjnego? Przy gruszcze mozna tylko regulowac dlugosc jej sztangi, wydluzajac pewnie ograniczyl cisn.dolad. zrobisz log dyn. 011?
_________________
pozdr. Michal
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Czw 19 Kwi 2012, 08:11
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
KRIS17

Dyskutant



Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 52
Skąd jesteś (miejscowość / region): PŁOCK
Posiadane auto: SEAT TOLEDO II 1.9TDI 110KM ASV rocz.2001
Piwa: 0/2
Wysłany: Czw 19 Kwi 2012, 21:54
Temat postu:

Re: ( Seat Toledo ) logi dynamiczne analiza


Ostatnio dwa razy go ostro przepędzałem po trasie co spowodowało że notlaufy zdarzały się rzadziej. Dzień przed wizytą u mechanika też go przepędzałem. Jadąc do mechanika złapał mi notlaufa jak wyprzedzałem na 5 biegu. Natomiast kiedy przed regulacją robiliśmy logi dynamiczne to nie łapał notlaufa. Muszę trochę pojeździć żeby zobaczyć czy sytuacje będą się zdarzały. Z drugiej strony czyszczenie turbiny to dla niego zarobek. Mógł powiedzieć że czyszczenie jest konieczne. A logi 011 zrobię raz jeszcze
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum SEAT Forum Strona Główna -> ( Seat Toledo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Seat Toledo »

Opinie o samochodach Seat Toledo - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Toledo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.


SeatLeon

64 900

2016r.

60 091 km

kujawsko-pomorskie

SeatAltea

24 900

2010r.

199 530 km

warmińsko-mazurskie

SeatLeon

62 300

2015r.

143 618 km

podkarpackie

SeatLeon

35 300

2013r.

191 254 km

świętokrzyskie

SeatMii

17 999

2013r.

206 000 km

warmińsko-mazurskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Klub Seata Ibiza   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System