Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 52 Skąd jesteś (miejscowość / region): PŁOCK Posiadane auto: SEAT TOLEDO II 1.9TDI 110KM ASV rocz.2001
Piwa: 0/2
Wysłany: Wto 10 Kwi 2012, 18:34
Temat postu:
logi dynamiczne analiza
Proszę o analizę logów dynamicznych. Samochód przechodzi w tryb awaryjny. Wyskakuje błąd 17965 (zbyt duże ciśnienie doładowania). Sytuacja ma miejsce zawsze po zimie, kiedy jeżdżę tylko w mieście. W lato standardowo go po trasie "przepędzam" i jest OK. Raczej zapiekają się łopatki - ale nie chce turbiny dawać do czyszczenia nie będąc pewny bo to duży koszt a okaże się że to coś innego. Logi robiłem 003 i 008 razem, a później 010 i 011. Robiłem je na 3 biegu zaczynając od 1500 obr i wciskając pedał gazu na maksa. Kończyłem kiedy łąpał notlaufa około 3300 obr. Elektryka cała wyłączona, błąd za każdym razem kasowany przed logami. Będę wdzięczny za porady
Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia Posiadane auto: Seat Toledo AFN
Piwa: 72/5
Wysłany: Wto 10 Kwi 2012, 18:58
Temat postu:
Re: ( Seat Toledo ) logi dynamiczne analiza
Brak sterowania turbina lub kierownice, sprawdz reka jak chodzi ciegno gruchy, 100% pewnosc zyskasz rozpinajac je od turbiny i ruszajac wajcha kierownic. Przeladowanie jest od samego dolu, wiec stawiam, ze kierownice stoja na 99% _________________ pozdr. Michal
Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 52 Skąd jesteś (miejscowość / region): PŁOCK Posiadane auto: SEAT TOLEDO II 1.9TDI 110KM ASV rocz.2001
Piwa: 0/2
Wysłany: Sro 18 Kwi 2012, 22:01
Temat postu:
Wizyta u elektromechanika
Witam
Próbowałem sam sprawdzić czy sztanga się rusza - ale ręka się ciężko mieści. Wydawało mi się że łopatki zapieczone. Umówiłem się wstępnie na czyszczenie. Mechanik wcześniej wziął go jeszcze na diagnozę i stwierdził że sztanga chodzi OK. Zrobiliśmy logi dynamiczne dwa razy. Następnie coś ustawiał przy turbinie (czy gruszce). Mówił o jakiejś sprężynce, która traci swoją elestyczność i coś regulował. Zobaczę jak będzie chodził. Na pewno znikło to o czym mu jeszcze mówiłem czyli tzw. "lekkie charczenie" (mechanik tak to nazwał). Mi się wydawało że to jakby zasysanie powietrza, zwłaszcza przy zmianie biegów, choć niekoniecznie (zdarzało się czasami). Skasowałem mnie tylko 100 zł. Wszyscy z firmy jeżdżą do niego na chipowanie i diagnozy komputerowa (pracował kilka lat w serwisie skody a od dwóch lat założył własną działalność). Co wy sądzicie o jego diagnozie
Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia Posiadane auto: Seat Toledo AFN
Piwa: 72/5
Wysłany: Czw 19 Kwi 2012, 08:11
Temat postu:
Re: ( Seat Toledo ) logi dynamiczne analiza
Ciekawa diagnoza, auto nie lapie juz trybu awaryjnego? Przy gruszcze mozna tylko regulowac dlugosc jej sztangi, wydluzajac pewnie ograniczyl cisn.dolad. zrobisz log dyn. 011? _________________ pozdr. Michal
Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 52 Skąd jesteś (miejscowość / region): PŁOCK Posiadane auto: SEAT TOLEDO II 1.9TDI 110KM ASV rocz.2001
Piwa: 0/2
Wysłany: Czw 19 Kwi 2012, 21:54
Temat postu:
Re: ( Seat Toledo ) logi dynamiczne analiza
Ostatnio dwa razy go ostro przepędzałem po trasie co spowodowało że notlaufy zdarzały się rzadziej. Dzień przed wizytą u mechanika też go przepędzałem. Jadąc do mechanika złapał mi notlaufa jak wyprzedzałem na 5 biegu. Natomiast kiedy przed regulacją robiliśmy logi dynamiczne to nie łapał notlaufa. Muszę trochę pojeździć żeby zobaczyć czy sytuacje będą się zdarzały. Z drugiej strony czyszczenie turbiny to dla niego zarobek. Mógł powiedzieć że czyszczenie jest konieczne. A logi 011 zrobię raz jeszcze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Toledo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.