Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 3511 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podkarpacie Posiadane auto: Seat Toledo Signo 1,820v+lpg 99 Peugeot 106 1,1 97r. r
Piwa: 191/38
Wysłany: Czw 01 Mar 2012, 19:35
Temat postu:
( Seat Arosa ) jak wyjąć alternator
Zakładam że trzeba odkręcić przewody , zluzować napinacz paska i zdjąć pasek następnie odkręcić mocowania (dwie śruby góra dół )
Wcześniej trzeba ocenić czy lepiej wyjąć go dołem czy górą (nie wiem jak jaki jest układ w Arosie ale obstawiam że lepiej górą chociaż mogę się mylić ) trzeba jeszcze odkręcić górną osłonę silnika i to chyba wszystko. _________________ Nie ma trudnych pytań , trudne są tylko odpowiedzi.
NED
mam nadzieję że odpowie mi ktoś z doświadczeniem w tym temacie . gdy patrzę pod maskę to wydaje się że jest to bardzo trudna sprawa z powodu braku miejsca [nie ma miejsca nawet na włożenie ręki nie mówiąc o wyjęciu odkręconego alternatora]
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 3511 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podkarpacie Posiadane auto: Seat Toledo Signo 1,820v+lpg 99 Peugeot 106 1,1 97r. r
Piwa: 191/38
Wysłany: Czw 01 Mar 2012, 20:15
Temat postu:
( Seat Arosa ) jak wyjąć alternator
Akurat z tym modelem i silnikiem nie miałem do czynienia ale generalnie w większości aut dostęp jest mocno ograniczony.
N zdjęciu widać alternator i po zdemontowaniu osłon tak to powinno wyglądać u Ciebie więc nie sądzę aby był aż tak ograniczony dostęp że nie da się go wyjąć.
_________________ Nie ma trudnych pytań , trudne są tylko odpowiedzi.
NED
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 3511 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podkarpacie Posiadane auto: Seat Toledo Signo 1,820v+lpg 99 Peugeot 106 1,1 97r. r
Piwa: 191/38
Wysłany: Pią 02 Mar 2012, 15:41
Temat postu:
( Seat Arosa ) jak wyjąć alternator
Jeśli tak to sorry mój błąd w tej sytuacji to lepszy dostęp będzie od dołu , trzeba zdjąć dolną osłonę silnika.Oczywiście najlepsza opcja to wjechać na kanał . _________________ Nie ma trudnych pytań , trudne są tylko odpowiedzi.
NED
dzisiaj zrobiłem podejście do tematu . od góry nie ma szans, od dołu wygląda nie lepiej. albo mechanicy mają opracowaną jakąś sztuczkę albo trzeba demontować cały przód[ koła, nadkola, zderzak, przedni pas] a to wymaga sporo czasu i sprzętu. może jednak znajdzie się ktoś kto to jakoś wykonał i podzieli się swoimi wiadomościami z góry wielkie dzięki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Arosa ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.