witam mam seata ibizę 19 tdi jak jest zimny to bardzo cieżko mi zapala trzeba krecic przez 5 do 10 sekund ,a jak juz zapali to zakopci tak bardzo a swieca żarowa świeci moze 2 sekundy a dawniej tego nie był.stalo mi sie tak tylko jak wymieniłem fi;lter paliwa. jedni mówia ze akumulator drudzy ze świece co mam zrobic z tym fantem.bardzo prosze o porade pozdrawiam
acha przecież jakby akumulator byłby słaby to by zaraz padł jak go tak dlugo krece
Re: ( Seat Ibiza ) Cięzko mi pali Seat Ibiza 19 Tdi 101 km
Oczywiście że można a nawet należałoby sprawdzić świecę a i jeszcze czujnik temp czy podaje odpowiednie wskazania _________________ Piwo to jest życia smak.....
Re: ( Seat Ibiza ) Cięzko mi pali Seat Ibiza 19 Tdi 101 km
Miałem podobny problem co prawda w innym aucie (Arosa 1.7 SDI) ale skończyło się na wymianie świec i wydaje mi się że tu bedzie podobnie bo skoro kręcisz 5-10 sekund aku jest dobry (powinien odpalić po kilku obrotach) Kopcenie jest oznaką palenie oleju napędowego na zimno świece to nie majątek ja dałem za swoje 140 zł chyba, dodatkowo są one bardzo proste w demontażu i powinieneś zrobić to bez problemu sam. Dodam tylko że mi się nie nagrzewała najprawdopodobniej tylko jedna a objawy miałem wręcz identycznie.
Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia Posiadane auto: Seat Toledo AFN
Piwa: 72/5
Wysłany: Czw 08 Mar 2012, 11:28
Temat postu:
Re: ( Seat Ibiza ) Cięzko mi pali Seat Ibiza 19 Tdi 101 km
A mi na jednej swiecy odpalal po max.5s krecenia przy -15st., tylko na poczatku telepalo, ale to normalne bo swiece maja zapewnic rownomiernosc obrotow zimnego silnika, jezeli nie chce odpalac to warto sprawdzic kompresje... _________________ pozdr. Michal
Re: ( Seat Ibiza ) Cięzko mi pali Seat Ibiza 19 Tdi 101 km
znam przypadki że auta nieźle paliły z walniętym przekażnikiem . Swiece to tylko dodatkowa pomoc przy rozruchu a na cały rozruch składa się więcej czynników takich jak aku rozrusznik czy kompresja _________________ Piwo to jest życia smak.....
Witam, mam problem z odpalaniem auta, na zimnym ok na ciepłym trwa to dłużej, mechanik mówi że trzeba wgrać nową mapę - ok temat juz na forum przerabiany ale mam inne pytanie, może się ktoś oriętuje czemu nawet przy temp 70 stopni miga i piszczy kontrolka od temp silnika? Po chwili gaśnie a za 10km znów i tak w kółko. Czy te dwie sprawy są powiązane, tzn jak jest uszkodzony ten czujnik od temp to wtedy słabo pali i trzeba wgrac tą mapę?
I jeszcze jdno pytanie: Czy ten czujnik ma coś wspólnego z klimatyzacją, bo nagle jak zaczeły sie te problemy to climatronic nie chłodzi tylko grzeje, nawet jak jest ustawione na LO to daje gorące powietrze
Proszę o pomoc, jestem kompletnym laikiem w tych sprawach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Ibiza ) Silnik Diesel-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.