Od pewnego czasu obserwuję w swoim aucie dziwny objaw. Mianowicie po włączeniu kierunkowskazu wszystko jest jak należy, natomiast po jego wyłączeniu słychać przyśpieszone pykanie (podobne do tego które słychać przy pracy kierunkowskazu) dobiegające z przerywacza. Podmieniłem przerywacz kierunkowskazów znajdujący się za włącznikiem świateł awaryjnych i nadal bez zmian. Po przeczytaniu kilku postów doszedłem do wniosku, że wina tego procesu może leżeć po stronie manetki kierunkowskazów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Toledo ) Wnętrze pojazdu-klimatyzacja-konsola-nawiew
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.