Jak w opisie dodam ze chodzi o Seata Alhambra rok 2002 poj 1,9 TDI 115KM, a historia zaczela się od tego ze wymienialem pompe abs-u bo swieca się kontrolki abs, eps i miga reczny blad jaki vag wskazuje to brak lacznosci z centralka, do tego sie narazie przyzwyczailem ale przed zima trzeba zrobic... po wymianie pompy nie bylo poprawy a wskazalo na czujnik kola, pojechalem kupic i co hamulce odpowietrzone a dzieja sie takie rzeczy pierwsze wcisniecie hamulca jest okej drugie wcisniecie hamula i pedal twardy jakbym kolek mial pod pedalem, przygazuje mu sie i juz jest okej, a potm historia dalej ta sama za pierwszym razem ok za drugim twardy i auto leci i tylko patrzec... co moze byc powodem? Pomocy!!!Sprawdzalismy podcisnienie to tracil na jednym z zaworow zwrotnych czy jakis tam, wymienilismy...manometr pokazuje ze nie traci podcisnienia uklad a objaw nadal taki sam. Co myslicie serwo???Czy pompa vacum??? Ta druga raczej okej bo silnik dziala prawidlowo a jemu tez potrzebne podcisnienie do egr-a... za co sie zabrac bo nie chce wymieniac polowy auta???Czy plyn jego wlasciwosci lub zbyt duzy stan moze miec na to wplyw i takie objawy?
Liczę na fachowcow i tych co moze mieli podobne problemy i zaradzili temu
Dołączył: 30 Mar 2009 Posty: 698 Skąd jesteś (miejscowość / region): krakow Posiadane auto: seat leon TOP SPORT 1.9 tdi ARL 150KM +
Piwa: 16/1
Wysłany: Czw 01 Wrz 2011, 22:59
Temat postu:
Re: ( Seat Alhambra ) Problem z hamulcami - twardnieje pedal
pompa ABS wymieniona a odpowietrzana w jaki sposob bo wydaje mi sie ze standardowe odpowietrzenie hamulcow tu moze nie wystarczyc pozaty sprawdz dokladnie przewod podcisnienia serwo -vacum lubi peknac po dlugosci na zalamaniu mialem tak i takie same objawy _________________ goni leonik niezle
Re: ( Seat Alhambra ) Problem z hamulcami - twardnieje pedal
Witam Cie u mnie była taka sytuacja ze kupiłem uszkodzonego leona 1.8T tzn jak kupiłem to był sprawny <prawie > miałem, problem z twardym hamulcem z czasem było to tak uciążliwe że przy jeździe 30km/h nie mogłem wyhamować i musiałem używać ręcznego ;/;/ u mnie okazało się że to serwo mam do wymiany poczytałem trochę i znalazłem że gdy wdusisz na maxa hamulec a potem odpalisz auto i hamulec jest nadal taki sam twardy to w 80% jest dziurawe serwo < u mnie jeszcze zwiększyło się spalanie> ;/ wymieniłem serwo oczywiscie muszą się zgadzać wszystkie numery z serwa a przy okazji jeszcze pompę ABS'u ponieważ była nieszczelna niestety Wiec myślę że zacznij od serwa u mnie koszty wyglądały następująco serwo 350zł pompa abs 150zł robota 150zł mam nadzieje że troche pomogłem pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.