falujace obroty + nierowna praca silnika + metaliczny stukot
Potrzebuje waszej pomocy. wszystko jak w opisie , pozatym traci moc na 4,5 biegu , na 1.2.3 przycina i za chwile ma power i tak jakby go cos dlawilo. metaliczny dzwiek slychac przy okolo 1800 obr. dymi na czarno. zastanawiam sie czy to nie wtryski , mam nadzieje ze nie pompa. w wezyku wychodzacym z filtra paliwa leca babelki powietrza, u kumpla te zleca babelki ale jemu sie nic nie dzieje zlego z samochodem wiec te babelki chyba wplywu nie maja. prosze o pomoc. pozdrawiam
1.9 tdi 90 km oznaczenie silnika alh . rok produkcji 2002
Re: ( Seat Toledo ) falujace obroty + nierowna praca silnika + metaliczny stukot
bylem u mechanika , podpiol pod vag i okazalo sie ze przeplywka walnieta, odpiolem przeplywke i nie kopcil ani nie szarpal, zostawilem mu auto zeby posprawdzal wszystko;]
wybaczcie ze tutaj pisze ale czym sie rozni ( jesli mozecie napisac) przeplywomierz o numerach 0280217121 od przeplywomierza o numerach 0281002531? bosch oczywiscie
Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 21 Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowieckie Posiadane auto: seat leon 1.9 tdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 23 Lip 2011, 17:10
Temat postu:
miałem prawie to samo
witam miałem prawie to samo, myśleliśmy z kumplem że to paliwo, wyjelismy filtr paliwa zawalony na maxa czyszczenie zbiornika, nic wtryski ok. nic to samo co u Ciebie sprawdzenie pompy pompa ok. egr i zawór n75 ok, dalej to samo oczywiście cały czas podłączamy kompa w końcu kolega miał nowy program wyrzuciło że przepływomierz powietrza wymiana (300zł) z zaślepionym egr jazda próbna ,power is back ponad 180 z podłączonym egr to samo zapirerda.. czyli przepływomierz powietrza szooook koszta duże ale lata kolega (mechanik w szoku, nikt nie podejrzewał)ale za to pompa uszczelniona wtryski to samo i zbiornik(było w ch..j syfu) teraz lata. wniosek metoda prób i błędów nie każdy komp wszystko pokaże. pozdro Ł
Re: ( Seat Toledo ) falujace obroty + nierowna praca silnika + metaliczny stukot
no wlasnie nie kazdy. pokazalo wiele bledow ale dobrzy panowie powiedzieli ze to przeplywomierz , niby gdy on siada to pozniej bledy na egr wylatuja , turbinie i cos tam jeszcze. zalozylem ten drugi bo znajomy tanio sprzedal i jezdzi:p niby tez od tdi 1.9 ale numer inny;]
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 3511 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podkarpacie Posiadane auto: Seat Toledo Signo 1,820v+lpg 99 Peugeot 106 1,1 97r. r
Piwa: 191/38
Wysłany: Sob 23 Lip 2011, 20:51
Temat postu:
Re: ( Seat Toledo ) falujace obroty + nierowna praca silnika + metaliczny stukot
juby_87 napisał:
napisze w tym temacie jeszzce jedno zapytanie;] nie chce zasmiecac nowym tematem. Czy istnieje mozliwosc zamontowania el. foteli do toledo w ktorym ich nie ma?? skora - alkantra mi sie strasznie spodobala a tylko elektryczne znalazlem:P i zapewne manual nie znajde. Jesli istnieje taka mozliwosc prosze o odpowiedz. Dziekuje
Właśnie zadając kolejne pytanie nie związane z tym tematem robisz śmietnik z Forum .Zapoznaj się z regulaminem najlepiej w całości a na dzień dzisiejszy pkt.12 i 20. _________________ Nie ma trudnych pytań , trudne są tylko odpowiedzi.
NED
Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia Posiadane auto: Seat Toledo AFN
Piwa: 72/5
Wysłany: Nie 24 Lip 2011, 11:24
Temat postu:
Re: ( Seat Toledo ) falujace obroty + nierowna praca silnika + metaliczny stukot
juby_87 napisał:
no wlasnie nie kazdy. pokazalo wiele bledow ale dobrzy panowie powiedzieli ze to przeplywomierz , niby gdy on siada to pozniej bledy na egr wylatuja , turbinie i cos tam jeszcze. zalozylem ten drugi bo znajomy tanio sprzedal i jezdzi:p niby tez od tdi 1.9 ale numer inny;]
Zdiagnozowanie przeplywki lacznie z zaworem egr, to 4 logi: stat 003BS, dynam. 003, 008, 010 (przy sprawnej turbinie), wiec nie przesadzajmy...
Przeplywka musi byc zamiennikiem oryginalnej (jezeli tej juz nie produkuja), w innym przypadku auto bedzie mulilo, a w skrajnych przypadkach nie mialo mocy i kopcilo. _________________ pozdr. Michal
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Toledo ) Silnik Diesel-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.