Seat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Seat Alhambra ) Dorobienie drugiego kluczyka z immobilizerem Alhambra 2001



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum SEAT Forum Strona Główna -> ( Seat Alhambra ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu1971

Czytelnik



Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): śląskie
Posiadane auto: Seat Alhambra 1,9TDI 2001 automat
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 11 Lip 2011, 23:58
Temat postu:

Dorobienie drugiego kluczyka z immobilizerem Alhambra 2001


Wita! Mój problem wynika z braku drugiego kluczyka z immobilizerem - zakupując moją Alhambrę otrzymałem tylko jeden.To nie jest komfortowa stuacja.Tymczasem fachowe stację dorabiają duplikat w ceni 400-500 zł.Na allegro można znaleźć kluczyki z immo do tego modelu w okolicach 200 zł (+późniejsze "nacięcie" kluczyka ok.40zł). Stąd pytanie: czy jest możliwe aby "nauczyć" tak nabyty immobilizer otwierania mojego auta?Jak go zgrać z oryginałem? Czy to w ogóle mozliwe?

Z góry dziękuję za odpowiedź
Powrót do góry
bobo75

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 332
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: VW Sharan 05' ASZ
Piwa: 44/3
Wysłany: Wto 12 Lip 2011, 05:53
Temat postu:

Re: ( Seat Alhambra ) Dorobienie drugiego kluczyka z immobilizerem Alhambra 2001


Jest to możliwe, jeżeli masz pin immobilisera to wystarczy ci vag come albo polski vag jeżeli nie masz pinu to trzeba go odczytać potrzebny jest vag c+can commander
Powrót do góry
dawid21101

Auto Maniak



Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 598
Skąd jesteś (miejscowość / region): kielce
Posiadane auto: Seat, Ibiza, 1.4 , 1995
Piwa: 35/17
Wysłany: Wto 12 Lip 2011, 21:37
Temat postu:

Re: ( Seat Alhambra ) Dorobienie drugiego kluczyka z immobilizerem Alhambra 2001


kolego a morzesz opisac jak sie to w przyblirzeniu robi lub podaC jakies linki z podobnymi opisami bo szukałem sporo jak co i od czego sie do takiej roboty zabrac ale nic nie znalazłem a nikt nie chce wyjawic tej tajemnicy byłbym naprawde wdzieczny
_________________
Piwo to jest życia smak.....
Powrót do góry
bobo75

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 332
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: VW Sharan 05' ASZ
Piwa: 44/3
Wysłany: Sro 13 Lip 2011, 06:29
Temat postu:

Re: ( Seat Alhambra ) Dorobienie drugiego kluczyka z immobilizerem Alhambra 2001


Podlaczamy interfejs VAG. Wkładamy kluczyk i włączamy zapłon. Uruchamiamy program VAG-COM i wchodzimy w opcje [25 - Immobilizer]. Jezeli nie nastąpiło połączenie, oznacza to że immobilizer obsługiwany jest przez sterownik liczników. Należy wiec wybrać opcje [17 - Instruments], dalej [Login - 11]. Podajemy PIN poprzedzony cyfra 0. Jezeli PIN jest prawidlowy nie pojawia sie zaden komunikat. Jeżeli PIN jest nie prawidłowy wyswietlony zostanie komunikat o niewłaściwym pinie. Powinna zapalić sie kontrolka IMMO. Nastepnie wybieramy [Adaptation - 10] i wpisujemy 21 w "Channel Number". Wybieramy [Read]. Widać ile kluczyków jest obecnie w pamieci. Wpisujemy 0 w pole "new value". Ta opcje powoduje wykasowanie aktualnie zapamiętanych kluczykow. Wybieramy [Test], a nastepnie [Save]. W tym samym miejscu gdzie wcześniej wpisaliśmy 0, podajemy ile kluczyków chcemy zaprogramować (np. 2). Nastepnie wybieramy [Test] i [Save]. W tym momencie kluczyk, który jest obecnie w stacyjce powinien sie zaprogramować a kontrolka zgasnąć. Wybieramy [Done, Go Back], [Close Controller, Go Back - 06]. Wyłączamy zapłon. Wkładamy kolejny klucz i włączamy zapłon. Kontrolka powinna w ciągu 2s zgasnąć. Wylaczamy zaplon. Jezeli chcielismy zakodowac wiecej kluczy to teraz wkladamy kolejny i powtarzamy procedure. Na koncu uruchamiamy silnik ostatnim zakodowanym kluczem.

Odnośnie dopisywania 0 do pinu, nie zawsze się dopisuje już nie pamiętam ile cyfr powinien mieć pin chyba 4 jeżeli będziesz miał 3 to na 100% dopisz 0.
Ja tym sposobem robiłem w autach po 2000r, w starszych nie sprawdzałem, ale to jest ta sama procedura z tym że starych kluczyków nie można ponownie programować, więc do starych kluczyków trzeba by kupić i wymienić na nową samą pestkę immobilisera.
Pin powinien być na takiej plastikowej przywieszce do kluczy, czasami jest 7-mio cyfrowy wtedy programem pincode przerobisz go na 4 cyfrowy.
Jeżeli nie masz PINU to musisz mieć program vag c+can commander lub vagtacho tymi programami można w łatwy sposób wydobyć pin. Programami tymi również można zaprogramować nowy kluczyk ale ja używałem vagcoma
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
dawid21101

Auto Maniak



Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 598
Skąd jesteś (miejscowość / region): kielce
Posiadane auto: Seat, Ibiza, 1.4 , 1995
Piwa: 35/17
Wysłany: Czw 14 Lip 2011, 19:09
Temat postu:

Re: ( Seat Alhambra ) Dorobienie drugiego kluczyka z immobilizerem Alhambra 2001


no widzisz kolego jeszcze takiego opisu nigdy nie spotkałem WIELKIE DZIEKI stawiam piwko jakbys mieszkał blizej to i flaszke bym postawił
_________________
Piwo to jest życia smak.....
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Czw 14 Lip 2011, 19:09
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
wkrleg

Czytelnik



Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Legnica
Posiadane auto: ML
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 12 Lut 2012, 13:40
Temat postu:

Re: ( Seat Alhambra ) Dorobienie drugiego kluczyka z immobilizerem Alhambra 2001


Proszę o podpowiedź , jakie immo 1 ,2 ,3 posiada to auto.???
Wiem że napewno to osobna skrzynka. Komunikuje się z immo.
Mam kluczyk VW z immo dorabiałem go już do VW z lat 1998 oraz VW 2004 pasowało a w tym seacie za cholerę nie mogę dodać 2 klucza.
Dodam że wszystko wegług procedury. Różnica tylko w tym że w adaptacji immobilizera zamiast w kanale 21 ( bo taki jest nie aktywny ) wykonuję to w kanale 1 . Tam pracuje bo nie raz wywaliłem nawet ten stary orginalny kluczyk i przywróciłem go do życia.
---Czy może być że mam inny transponder. ???
---Może trzeba najpierw wywalić wszystkie ? ( nie sądze bo wywalał mi ten orginał i pokazywało wtedy zero)
W tej chwili wyskakuje mi błąd 1179 (niewłaściwie zaprogramowany klucz ) który powraca ale przypuszczam dlatego ,że w opcji zapi są przezemnie teraz 2 klucze.
Co jeszcze sprawdzić ?
Po opcji test pokazuje mi 2 i zapisuje. Przy orginalnym w stacyjce zapala się dioda w drzwiach (immo) i gaśnie po ok 3 sek . wymieniam na nowy dioda sie zapala i zaczyna migać .
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum SEAT Forum Strona Główna -> ( Seat Alhambra ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Seat Alhambra »

Opinie o samochodach Seat Alhambra - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Alhambra ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.


SeatAltea

17 900

2008r.

229 000 km

małopolskie

SeatAltea

12 900

2006r.

291 000 km

kujawsko-pomorskie

SeatLeon

14 800

2006r.

229 000 km

śląskie

SeatIbiza

26 900

2012r.

234 100 km

mazowieckie

SeatAltea XL

25 900

2011r.

170 425 km

warmińsko-mazurskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Klub Seata Ibiza   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System