Dorobienie drugiego kluczyka z immobilizerem Alhambra 2001
Wita! Mój problem wynika z braku drugiego kluczyka z immobilizerem - zakupując moją Alhambrę otrzymałem tylko jeden.To nie jest komfortowa stuacja.Tymczasem fachowe stację dorabiają duplikat w ceni 400-500 zł.Na allegro można znaleźć kluczyki z immo do tego modelu w okolicach 200 zł (+późniejsze "nacięcie" kluczyka ok.40zł). Stąd pytanie: czy jest możliwe aby "nauczyć" tak nabyty immobilizer otwierania mojego auta?Jak go zgrać z oryginałem? Czy to w ogóle mozliwe?
Re: ( Seat Alhambra ) Dorobienie drugiego kluczyka z immobilizerem Alhambra 2001
Jest to możliwe, jeżeli masz pin immobilisera to wystarczy ci vag come albo polski vag jeżeli nie masz pinu to trzeba go odczytać potrzebny jest vag c+can commander
Re: ( Seat Alhambra ) Dorobienie drugiego kluczyka z immobilizerem Alhambra 2001
kolego a morzesz opisac jak sie to w przyblirzeniu robi lub podaC jakies linki z podobnymi opisami bo szukałem sporo jak co i od czego sie do takiej roboty zabrac ale nic nie znalazłem a nikt nie chce wyjawic tej tajemnicy byłbym naprawde wdzieczny _________________ Piwo to jest życia smak.....
Re: ( Seat Alhambra ) Dorobienie drugiego kluczyka z immobilizerem Alhambra 2001
Podlaczamy interfejs VAG. Wkładamy kluczyk i włączamy zapłon. Uruchamiamy program VAG-COM i wchodzimy w opcje [25 - Immobilizer]. Jezeli nie nastąpiło połączenie, oznacza to że immobilizer obsługiwany jest przez sterownik liczników. Należy wiec wybrać opcje [17 - Instruments], dalej [Login - 11]. Podajemy PIN poprzedzony cyfra 0. Jezeli PIN jest prawidlowy nie pojawia sie zaden komunikat. Jeżeli PIN jest nie prawidłowy wyswietlony zostanie komunikat o niewłaściwym pinie. Powinna zapalić sie kontrolka IMMO. Nastepnie wybieramy [Adaptation - 10] i wpisujemy 21 w "Channel Number". Wybieramy [Read]. Widać ile kluczyków jest obecnie w pamieci. Wpisujemy 0 w pole "new value". Ta opcje powoduje wykasowanie aktualnie zapamiętanych kluczykow. Wybieramy [Test], a nastepnie [Save]. W tym samym miejscu gdzie wcześniej wpisaliśmy 0, podajemy ile kluczyków chcemy zaprogramować (np. 2). Nastepnie wybieramy [Test] i [Save]. W tym momencie kluczyk, który jest obecnie w stacyjce powinien sie zaprogramować a kontrolka zgasnąć. Wybieramy [Done, Go Back], [Close Controller, Go Back - 06]. Wyłączamy zapłon. Wkładamy kolejny klucz i włączamy zapłon. Kontrolka powinna w ciągu 2s zgasnąć. Wylaczamy zaplon. Jezeli chcielismy zakodowac wiecej kluczy to teraz wkladamy kolejny i powtarzamy procedure. Na koncu uruchamiamy silnik ostatnim zakodowanym kluczem.
Odnośnie dopisywania 0 do pinu, nie zawsze się dopisuje już nie pamiętam ile cyfr powinien mieć pin chyba 4 jeżeli będziesz miał 3 to na 100% dopisz 0.
Ja tym sposobem robiłem w autach po 2000r, w starszych nie sprawdzałem, ale to jest ta sama procedura z tym że starych kluczyków nie można ponownie programować, więc do starych kluczyków trzeba by kupić i wymienić na nową samą pestkę immobilisera.
Pin powinien być na takiej plastikowej przywieszce do kluczy, czasami jest 7-mio cyfrowy wtedy programem pincode przerobisz go na 4 cyfrowy.
Jeżeli nie masz PINU to musisz mieć program vag c+can commander lub vagtacho tymi programami można w łatwy sposób wydobyć pin. Programami tymi również można zaprogramować nowy kluczyk ale ja używałem vagcoma
Re: ( Seat Alhambra ) Dorobienie drugiego kluczyka z immobilizerem Alhambra 2001
no widzisz kolego jeszcze takiego opisu nigdy nie spotkałem WIELKIE DZIEKI stawiam piwko jakbys mieszkał blizej to i flaszke bym postawił _________________ Piwo to jest życia smak.....
Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Legnica Posiadane auto: ML
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 12 Lut 2012, 13:40
Temat postu:
Re: ( Seat Alhambra ) Dorobienie drugiego kluczyka z immobilizerem Alhambra 2001
Proszę o podpowiedź , jakie immo 1 ,2 ,3 posiada to auto.???
Wiem że napewno to osobna skrzynka. Komunikuje się z immo.
Mam kluczyk VW z immo dorabiałem go już do VW z lat 1998 oraz VW 2004 pasowało a w tym seacie za cholerę nie mogę dodać 2 klucza.
Dodam że wszystko wegług procedury. Różnica tylko w tym że w adaptacji immobilizera zamiast w kanale 21 ( bo taki jest nie aktywny ) wykonuję to w kanale 1 . Tam pracuje bo nie raz wywaliłem nawet ten stary orginalny kluczyk i przywróciłem go do życia.
---Czy może być że mam inny transponder. ???
---Może trzeba najpierw wywalić wszystkie ? ( nie sądze bo wywalał mi ten orginał i pokazywało wtedy zero)
W tej chwili wyskakuje mi błąd 1179 (niewłaściwie zaprogramowany klucz ) który powraca ale przypuszczam dlatego ,że w opcji zapi są przezemnie teraz 2 klucze.
Co jeszcze sprawdzić ?
Po opcji test pokazuje mi 2 i zapisuje. Przy orginalnym w stacyjce zapala się dioda w drzwiach (immo) i gaśnie po ok 3 sek . wymieniam na nowy dioda sie zapala i zaczyna migać .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Alhambra ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.