Dołączył: 08 Mar 2010 Posty: 57 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lipno Posiadane auto: Seat Arosa 1.4 mpi rok 2002- VW Passat B6 Variant 1.8TSI (160kM) 2010r.
Piwa: 3/2
Wysłany: Sro 19 Sty 2011, 17:13
Temat postu:
re
Qnisz napisał:
Jeśli wybierak jest nierozbieralny od spody to trzeba go uciąć, zlać olej, wydłubać uszczelniacz, założyć nowy uszczelniacz, zalać olej, przyspawać wybierak.
czy cię kolego bóg opuścił?? nic się nie tnie!! ściągasz łapę! wydłubujesz cieknący simering! wciskasz nowy! zakładasz łapkę DOLEWASZ KONIECZNIE OLEJU!! i po zawodach! po to są uszczelnienia żeby je bez żadnego cięcia wymieniać!! pozdrawiam Bartosz
bartosz1981 Twój komentarz jest zbędny - wyraźnie napisałem co trzeba zrobić.
Polecam czytać ze zrozumieniem a potem odwoływać się do Boga.
Nie kazałem nic ciąć jak można rozkręcić. Nie dopowiadaj sobie.
Napisałem "jeśli łapa wybieraka jest nie demontowalna od spodu" - są konstrukcje mocowane na stałe rozbieralne tylko od środka skrzyni. Jeśli taka konstrukcja się trafi to chyba łatwiej uciąć i przyspawać niż wyjmować skrzynię i ją patroszyć. _________________ www.qnisz.pl SilnikiFalowniki Motoreduktory Przekładnie Wibratory Przemysłowe
'ZPA'
Dołączył: 08 Mar 2010 Posty: 57 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lipno Posiadane auto: Seat Arosa 1.4 mpi rok 2002- VW Passat B6 Variant 1.8TSI (160kM) 2010r.
Piwa: 3/2
Wysłany: Sro 19 Sty 2011, 21:17
Temat postu:
reeeee
Qnisz napisał:
bartosz1981 Twój komentarz jest zbędny - wyraźnie napisałem co trzeba zrobić.
Polecam czytać ze zrozumieniem a potem odwoływać się do Boga.
Nie kazałem nic ciąć jak można rozkręcić. Nie dopowiadaj sobie.
Napisałem "jeśli łapa wybieraka jest nie demontowalna od spodu" - są konstrukcje mocowane na stałe rozbieralne tylko od środka skrzyni. Jeśli taka konstrukcja się trafi to chyba łatwiej uciąć i przyspawać niż wyjmować skrzynię i ją patroszyć.
kolego nie masz racji! jeszcze się nie spotkałem przy AROSIE bo o niej mowa! aby konstrukcja łapy wybieraka czy to na linki czy na wodzik-(czy w dizelku czy w benzynce) była nie rozbieralna!! więc po co wypisujesz że jeśli nie da się rozebrać to trzeba ciąć!! pozdrawiam i kończę dalsze konwersację!!
Dzięki koledzy za odpowiedzi
Dziękuje też za zdjęcia skrzyni.
Powiedzcie mi , czy w skrzyni wymienia się olej ? Bo słyszałem że ponoć co 60 tyś kilometrów. _________________ szukam kontaktu z użytkownikami seat arosa 1,7 sdi i nie tylko
Dołączył: 08 Mar 2010 Posty: 57 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lipno Posiadane auto: Seat Arosa 1.4 mpi rok 2002- VW Passat B6 Variant 1.8TSI (160kM) 2010r.
Piwa: 3/2
Wysłany: Czw 20 Sty 2011, 23:35
Temat postu:
re
kolego! generalnie to nie! jeśli wiesz co masz! ale jeśli dopiero co kupiłeś auto i nie wiesz co jest w skrzyni, to powinieneś wymienić olej! a potem to już tylko dolewki i wymiana simeringa!! jak kupisz dobry olej do skrzyni-(kupowałem 2 dni temu mobilube1shc http://www.olejesamochodowe.com.pl/p/1995,24/mobilube-1-shc--75w90--1l/ ) to spokojnie możesz zrobić na nim 100 tysięcy kilosów. do skrzyni wchodzi 2,7 litra więc musisz kupić 3 litry za około 150zł. ale jeśli nie zamierzasz za wiele autkiem nakręcić to doskonałą alternatywą będzie RAVENOL 75W90 pozdrawiam.
Już zakupiłem do skrzyni ten mobil
i muszę zabrać za wymianę tego uszczelniacza , czy mógłby mi ktoś podać symbol lub jakiś numer tego uszczelniacza ? ponieważ zakupiłem uszczelniacz tylko wydaje mi się on za mały , sprzedawca powiedział że będzie pasował do mojego SEATa _________________ szukam kontaktu z użytkownikami seat arosa 1,7 sdi i nie tylko
Dołączył: 08 Mar 2010 Posty: 57 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lipno Posiadane auto: Seat Arosa 1.4 mpi rok 2002- VW Passat B6 Variant 1.8TSI (160kM) 2010r.
Piwa: 3/2
Wysłany: Pią 21 Sty 2011, 16:20
Temat postu:
re
kolego! co do uszczelniacza to wołaj raczej do vw polo 1.7 sdi albo lupo!! bo nie wiem czy w twoim przypadku skatalogowano ten uszczelniacz do arosy! ja jak kupuję simering w focie to, biorę ten mniejszy do vw polo i jest ok! ale ja mam benzynę 1.4 MPI mój uszczelniacz ma 2cm.
Uszczelniacz pasuje
W poniedziałek go spróbuje wymienić .
Czy wyjmując go mogę coś zepsuć ?? _________________ szukam kontaktu z użytkownikami seat arosa 1,7 sdi i nie tylko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Arosa ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.