ostatnio wymienialem filtr paliwa zdemonowalem stary zalozylem nowy i sie zaczelo , autko nie chcialo zapalic, krecilem krecilem i nic az po kolei zaczelm odkrecac wtryski i krecic rozrusznikiem do momentu az zaczely tryskac ropa znacie jakis inny bardziej kulturalny sposob na odpowietrzenia ukladu paliwowego? czy poprpstu trzeba nowy filtr zalac ropa przed zamontowaniem? - pzdr!! _________________
Posiadane auto: Seat Toledo II 1,9 tdi 110KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 26 Sty 2008, 01:27
Temat postu:
Re: ( Seat Toledo ) wymiana filtr paliwa
Witam!!!
Pytasz się o odpowietrzenie układu a we wcześniejszym wontku odnośnie "dobrego i taniego warsztatu" piszesz, że masz znajomego mechnika z Seata Więc czy nie prościej byłoby się jego zapytać lub zlecić jemu robote???
Mam nadzieje, że wybaczysz moją uwage, ale nie mogłem się nie ustosunkować
Co do filtra paliwa i jego wymiany to oczywiście - trzeba go zalać ropą. Może być nawet ta ze starego filtra. Gwarancji nie ma, że układ się nie zapowietrzy ale przynajmniej zmniejszamy ryzyko.
wiesz mechaniorem nie jestem ale dwóch lewych rąk tez nie mam , tak że nie widzę powodu aby z takimi rzeczami jak wymiana filtra paliwa, wymiana oleju, wymiana filtra powietrza, żarówek itp jeździc do specjalistów skoro bez specjalistycznego sprzętu i jakiejś strasznej znajomości techniki można to zrobić w domu....no za rozrząd bym sie już nie zabrał napewno - pzdr!!
Pytasz się o odpowietrzenie układu a we wcześniejszym wontku odnośnie "dobrego i taniego warsztatu" piszesz, że masz znajomego mechnika z Seata Więc czy nie prościej byłoby się jego zapytać lub zlecić jemu robote???
Mam nadzieje, że wybaczysz moją uwage, ale nie mogłem się nie ustosunkować
Co do filtra paliwa i jego wymiany to oczywiście - trzeba go zalać ropą. Może być nawet ta ze starego filtra. Gwarancji nie ma, że układ się nie zapowietrzy ale przynajmniej zmniejszamy ryzyko.
POZDRAWIAM!!
dobry!! czujny i oczytany - pozdrawiam _________________ Nie da się zrobić? To znajdź kogoś, kto o tym nie wie i on to zrobi...
Witam!
Miałem w życiu kilka różnych diesli. Zawsze przy wymianie filtra paliwa nowy zalewałem ,,ropą". Pomagało to w szybszym odpaleniu silnika. Zapowietrzenie nie wchodzi w rachubę ponieważ pompa wtryskowa ma tak duży naddatek, że nawet pusty filtr paliwa zapełni ko około 30-u sekundach kręcenia silnikiem. Wbrew pozorom 30 sekund to bardzo dużo ale zapełni filtr. Więc problem musi tkwić gdzieś indziej. Jak ktoś ma inne dane to chętnie wytłumaczę o wydajności pompy wtryskowej.
POZDRAWIAM _________________ Toledo II 1,9 TDi 2000r.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Toledo ) Silnik Diesel-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.