witam....
postanowiłem uratować chłodnicę. Kupiłem zawiesinę prestona. Wlałem, odczekałem 10min i zaczęło mi wyrzucać płyn ze zbiorniczka bo był na full. Teraz za każdym razem sprawdzam ilość płynu. Przed jazdą jest min a po jeździe jest dobrze ponad max i jak odkręcam korek to mi cofa do samej góry płyn i dużo piany jest, co jest przyczyną tego że jest aż tyle płynu w zbiorniczku??? co się zatkało?, oby silnika nie zatrzeć
Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 4345 Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin Posiadane auto: Leon Sport 1,9 TDI 110 KM
Piwa: 149/6
Wysłany: Pią 24 Sie 2012, 08:36
Temat postu:
Re: ( Seat Toledo ) problemy po wlaniu uszczelniacza
Generalnie jest to środek który się dodaje jak musisz gdzieś po trupach dojechac. W codziennym użytkowaniu nie zdecydowałbym się tego zalac. Teraz to przepłukałbym szybko cały układ żeby się to g.... nie poodkładało nie wiadomo gdzie jeszcze a potem zrobił chłodnicę tak jak należy. _________________
Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia Posiadane auto: Seat Toledo AFN
Piwa: 72/5
Wysłany: Pią 24 Sie 2012, 08:36
Temat postu:
Re: ( Seat Toledo ) problemy po wlaniu uszczelniacza
Powinno wyrzucic za duza ilosc plynu, uklad jest podcisnieniowy i plyn sie rozszerza, wiec /tak jest np. u mnie/ na zimnym jest max, po jezdzie ponad, po odkreceniu potrafi zassac ponizej max. Ale piany/powietrza w zbiorniczku nie mam, moze jest charakterystyczna dla tego specyfiku? Na pracujacym silniku plyn przelewa sie do zbiorn. wezykiem z chlodnicy, jest w nim powietrze, auto trzyma temp. 90st? _________________ pozdr. Michal
Re: ( Seat Toledo ) problemy po wlaniu uszczelniacza
sprawa wygląda tak..uszczelniacz był w cieczy, po nagrzaniu widać jak wraca płyn do zbiorniczka(nie zawsze), przed odpaleniem jest poniżej min. po rozgrzaniu dotykamy węże i tak jakby były puste, bez płynu, odkręcam korek i podchodzi mi płyn pod samą górę, ale nie zawsze tak jest, czasami jest wszystko w porządku. A tem. wydaje mi się że trzyma, chociaż była wskazówka na 90, jechałem z górki na biegu może z 2km to zeszła na 75...czym to najlepiej przepłukać przed wymianą chłodnicy? może zapchało popę wody.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Toledo ) Układ chłodzenia
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.