jak jest zimny silnik to skaczą wolne obroty i kuleje jakby nie chodził na wszystkie cylindry i po dodaniu gazu go dusi i czasami ciężko ruszyć, wczoraj dolałem benzyny tak prawie do połowy i dziś rano i po pracy tego problemu nie było, czy to objawy padającej pompy paliwa jak to sprawdzić? Pare dni temu wymieniłem filtr paliwa i też te objawy się zmniejszyły
Jak jeździsz to auto normalnie przyśpiesza, tzn reaguje na pedał gazu czy ma poślizgi? Jeśli padała by pompa to miałbyś takie objawy, że albo auta nie odpalisz, albo dodawanie gazu jest odwrotnie proporcjonalne, tzn. dodajesz gazu, a auto np. zwalnia, dławi się, ślizga się lub przerywa podczas jazdy, obroty spadają przy dodawaniu gazu... _________________ Wszystko o LPG:instalacja gazowa do samochodu
przecież napisałem że się dusi(dławi) dzieje się tak tylko na zimnym silniku i tylko na benzynie bo na gaz przy zimnym silniku i tak się nie przerzuci, potrafi czasami nawet zgasnąć, dzieje się tak do 2 minut od odpalenia potem jest OK, po dolaniu paliwa 2 dni temu silnik pracuje normalnie, zobacze jak zejdzie do rezerwy czy znowu będzie mu odbijało
tylko wydaje mi się że po przekręceniu zapłonu to trochę długo dobija ciśnienie, tak spokojnie mogę policzyć do 5,kiedyś wydaje mi się że krócej pompowała, po wakacjach pojade podpiąć pod komputer to może coś wyjdzie
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 928 Skąd jesteś (miejscowość / region): Racibórz/Woj. Ślaskie Posiadane auto: VW Golf III, Fiat 125p
Piwa: 99/0
Wysłany: Sob 05 Wrz 2009, 15:33
Temat postu:
Re: ( Seat Inca ) pompa paliwa?
Spróbuj zanim odpalisz silnik, włączyć i wyłączyć kilka razy zapłon, żeby pompa zabrzęczała, wyłącz zapłon i włącz, wyłącz i włącz, wyłącz i włącz. Za 10 razem jak przestanie brzęczeć odpal i zobacz czy też się dusi.
Daj znać jakie efekty to pomyślimy dalej. _________________ Samo się zepsuło, niech się samo naprawi
Chodzi mi o kilka spraw min jedną z nich jest pompa, pompa która wystepuje w zbiorniku. U mnie takowej nie ma, chyba że nie odslonilem blachy po lewej stronie. Po prawej jest tylko pływak. Do pływaka idą dwa przewody (-)
Pytam dlatego że od jakiegoś czasu jest beret z odpaleniem mojej rakiety. Po zaplonie jest cisza grobowa. Auto pali dopiero za 10razem jakoś i muszę ostro w podłogę wcisnąć żeby go podtrzymać do momentu jak zacznie chodzić normalnie.
Dodam ze ostatnio świecie przestały latać wiec zrobilem je na osobnym przekazniku i włacznik manualny na czas sterowany przez kierowcę
Kontrolka oleju miga non toper. Podejrzany jest pacjent o nazwie sterownik 182. Podobno wiązki w tych autach mogą gnić ale to raczej zostawię na koniec. Najbardziej interesują mnie przewody idące do sterownika.
Jasnoniebieski-żółty
Jasnoniebieski-zielony (na tym wystepuje jakiś słaby minus)
Czarno-żółty -elektrozawór
Biało-żółty
Brązowo-biały
Zielono-czerwony
Jasnoniebieski-żółty
Czerwono-biały
Czarny?
Jasny niebieski-?
Niebiesko-biały
Mogłem coś pominac ale to już by było małe piwko.
Czy znacie te przewody od czego są? Mogę to ustalić samemu ale bieganie z miernikiem to sredniofajne w taką pogodę.
Kostka stacyjki wykluczam ponieważ po złaczu na krótko też tak slabo jara.
Pewnie ten sterownik jest wysypany.
Kontrolka oleju ma prawo migac ponieważ nie sprawdziłem drugiej przy bloku.
Pompa nie ma immo wiec sprawę pomijam.
Moczy się pompa wtryskowa, może czujnik poczatku wtrysku daje dup... Ale prąd idzie przez niego jak trzeba. Pierwsza awaria po 3latach. Stycznik swiateł hamowania zrobiłem, chodzi bez zarzutu i reaguje jak nowy.
Na kompie coś pokazało ale zapomniałem co to było.Elektrozawór wymieniłem. To tak po krótce. Muszę zlokalizować pompkę bo nie słychać jej kompletnie. Odnośnie paliwa to zaworki zwrotne wymieniłem. _________________ Jaka Nazwa Taka Jazda
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Inca ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.