W okresie jednego roku wymieniłe trzy razy tarcze z przodu i nadal po przejechaniu około 1000 km od wymiany mam "bicie" w kierownicę. Ma może ktoś ten sam broblem?..( Zawieszenie jest sprawdzone)
Re: ( Seat Alhambra ) Problem z hamulcami Alhambra 2002
te bicia są chyba od zawsze. Gydy kupiłem autko juz one były. Mechanik stwierdził, że to wina tarcz które wymieniłem i było ok........ do momentu przejechania około 1000 km i problem pojawił się na nowo...... sprawdziłem zawieszenie i wszystko inne.......
Dołączył: 16 Gru 2008 Posty: 322 Skąd jesteś (miejscowość / region): BAD VILBEL(D) Posiadane auto: Audi A5 , Mercedes Benz W169
Piwa: 7/1
Wysłany: Sro 01 Kwi 2009, 20:26
Temat postu:
Re: ( Seat Alhambra ) Problem z hamulcami Alhambra 2002
slabym punktem w naszych autach sa przeguby wewnetrzne,warto sie im przyjzec-sprawdzales opony,felgi niemozliwe jest aby ktores z kolei tarcze montowane do tego samego auta byly wadliwe -zmien mechanika
Re: ( Seat Alhambra ) Problem z hamulcami Alhambra 2002
Tarcze są wentylowane i byly wymieniane w warsztacie ( czyt. przez fachowca) . Zaciski hamulcowe oraz prowadnice byly sprawdzane. Jedyną rzeczą jaka nie była jeszcze sprawdzana to pompa hamulcowa.
Dołączył: 30 Mar 2009 Posty: 698 Skąd jesteś (miejscowość / region): krakow Posiadane auto: seat leon TOP SPORT 1.9 tdi ARL 150KM +
Piwa: 16/1
Wysłany: Czw 02 Kwi 2009, 21:44
Temat postu:
Re: ( Seat Alhambra ) Problem z hamulcami Alhambra 2002
tez mialem takie przypadki - co moge podpowiedziec : owszem tarcze moga byc krzywe nawet nowe ,ale watpie w to zeby Ci sie trafialy 3 razy pod rzad. WAZNE!!!
Najwazniejsze przy montazu tarcz jest idealne wyczyszczenie piast , czyli miejsc gdzie ,,siada" tarcza i niewystarczy przeczyszczenie szczotka z kurzu . Trzeba zeskrobac i wyczyszcic piaste z nagaru doprowadzic piaste do idealu ma wygladac jak nowa, poniewaz minimalne nierownosci na piascie powoduja na tarczy bicia z uwagi na wieksza srednice . Czesto mechanicy czyszcza piaste szczoka montowana na wiertarce -BLAD !!! Robi sie szkliwo i piasta wyglada na czysta a nierownosci pozostaja i efekt jest jaki jest . Proponuje rowniez sprawdzic bicie tarczy czujnikiem - pozadne warsztaty robia tak przy montazu kazdych tarcz i wtedy maja pewnosc .
Jesli chodzi o Twoj przypadek - tzn. bicie podczas hamowania z duzych predkosci to obstawiam ze masz do wymiany prowadniczki regulatorow , albo niestarannie zamontowane tarcze -opis wyzej- i po przejechaniu 1000km tarcze sie podcieraja w jednym miejscu i powstaje bicie jak zaczynasz hamowac -powodzenia !!! u mnie to pomoglo _________________ goni leonik niezle
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.