Witam
Mam bardzo podobny problen do poprzednika. W moim aucie znajduje sie dokladnie taka sama puszka bezpiecznikow. Z dostepnej literatury nie jestem w stanie ustalic za co odpowiadaja dwa interesujace nie bezpieczniki. prawdopodobnie ktorys z tych obwodow pobiera mi prad z akumulatora,multimetr reaguje na wyciagniecie bezpiecznikow,kazdego z osobna, tzn spada wartosc miliamperow na wyswietlaczu.Gdyby ktos z forowiczow mi napisal bede wdzieczny.
Wykonaj jeszcze raz pomiar, z zamkniętym autem (wszystkie drzwi , bagażnik, szyby i maska zamknięte), samochód zamknięty z pilota, drzwi kierowcy zamknij sztucznie zamek, odczekaj około 15 minut i wtedy zmierz. Bcm wygasza się po kilku minutach i bada auto co 30 minut. Jeżeli pomiar nadal wykazuje odchyłkę , sprawdź krańcówki drzwi w zamkach. _________________ Forum ma pomagac, ale prosze liczyc sie z pomylkami.Pomoglem ? Postaw piwo! Zaszkodzilem ? Wybacz!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Ibiza ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.