Mam pytanie seat altea xl 1.6 z gazem. Na jałowym biegu benzyna ok 600 obrotów w czasie jazdy na dwójce i redukcji czasami czuć że szarpie. Natomiast na gazie obroty ok 500 i wskazówka drga do 1 i do 500 aż w końcu spada do 0 i silnik gaśnie. Podczas jazdy na gazie szarpie mocno. Jestem po czyszczeniu przepustnicy i dalej to samo. Czym może być to spowodowane?. Do gazownika jeżdzę na filtry co 10tys km rok temu wymieniane wtryski gazu i czujnik gazu. Wszelkie fitry olej świece wymieniam regularnie. W tą zimę załącza się wentylator jak jest zimny czy wina może leżeć po stronie czujników chłodzenia? czy może przepustnicę całą trzeba wymienić.
Po wizycie u gazownika samochód jeżdzi płynni. Przyczyna była we wtyczce w czujniku gazu przetarte kable. Kalibrację przy okazji też gazownik zrobił. Mam nadzieje że to było to czas pokaże.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Seat Altea ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.